اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146335575

پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال ایران

کد: 13950711146335575

https://goo.gl/EecJ70

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم ملی فوتسال ایران بابت عملکرد فوق العاده ای که طی رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 کلمبیا داشتند، تبریک گفت.

پیام تبریک شیخ سلمان به تیم ملی فوتسال ایران

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی فدراسیون فوتبال، شیخ سلمان - رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام خود آورده است: از طرف خانواده فوتبال آسیا، صمیمانه به جمهوری اسلامی ایران برای نمایش دیدنی، منظم و با ثباتی که طی رقابت های جام جهانی فوتسال 2016 داشتند، تبریک می گویم.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است که تیم های آسیایی نه تنها می توانند با تیم های بزرگ دنیا رقابت کنند، بلکه در عرصه جهانی نیز به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. امیدوارم موفقیت ایران الهام بخش تیم های آسیایی برای تحقق افق های بلند در دنیای فوتسال باشد.
شیخ سلمان ادامه داد: ایران هم اکنون قدرت حاکم در دنیای فوتسال است و موفقیت آنها در جام جهانی فوتسال 2016 نشان از سخت کوشی آنها طی سال های اخیر و پشتکار و تعهد همه افراد فعال در فدراسیون فوتبال ایران است.
در ادامه پیام شیخ سلمان، کنفدراسیون فوتبال آسیا روند صعود تیم ملی فوتسال ایران طی رقابتهای جام جهانی فوتسال 2016 را این چنین تشریح کرده است: در مرحله یک هشتم نهایی، ایران توانست برزیل به عنوان قهرمان جام جهانی فوتسال 2012 تایلند را در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد. پس از آن با شکست پاراگوئه در وقت اضافه توانست اولین تیم آسیایی باشد که از سال 1992 تاکنون به مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام جهانی فوتسال راه پیدا می کند. در ادامه نیز شاگردان ناظم الشریعه با شکست برابر روسیه در مرحله نیمه نهایی به دیدار رده بندی رفته و در این مرحله نیز تیم ملی پرتغال، نماینده فوتسال اروپا را شکست داده و عنوان سومی جهان را کسب کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران (مخفف انگلیسی: FFIRI، کد فیفا: IRN)‏ یک سازمان مردم‌نهاد در ایران است که امور مربوط به فوتبال در ایران را اداره می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش