اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950711146575626

در خدمت مادربوردهای سری 100 ایسوس

نسل جدید پردازنده های «KabyLake» اینتل رو شد

کد: 13950711146575626

https://goo.gl/PASDC7

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین برند مادربورد در جهان، به کاربران خود اطمینان داد که با بروز رسانی بایوس مادربوردهای سری 100 خود، می توانند از نسل بعدی پردازنده های سری KabyLake اینتل هم استفاده کنند.

نسل جدید پردازنده های KabyLake اینتل رو شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی ایسوس ،شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین و پرفروش ترین برند مادربورد در جهان، به کاربران خود اطمینان داد که با بروز رسانی بایوس مادربوردهای سری 100 خود، می توانند از نسل بعدی پردازنده های سری KabyLake اینتل هم استفاده کنند.
 به روزرسانی با ساده ترین روش ممکن
ایسوس با استفاده از راهکار EZ Flash 3 امکان به روزرسانی امن و راحت را برای کاربران خود مهیا کرده است. به این منظور فقط کافی است وارد بایوس شوید. به بخش به روزرسانی بایوس توسط EZ Flash 3 مراجعه کرده و روی دکمه دریافت از اینترنت کلیک کنید. مادربورد به طور خودکار آخرین نسخه بایوس سازگار با مادربورد شما  را دریافت کرده و پس از اعتبارسنجی، به روزرسانی را انجام می دهد.
 همچنین در صورتی که از مادربوردهای رده بالا استفاده می کنید، شما می توانید با دریافت بایوس از سایت ایسوس، آن را درون فلش ریخته و فقط برای سه ثانیه دکمه USB BIOS Flashback یا ROG Connect را فشار دهید تا به طور کاملاً اتوماتیک بایوس از فلش شما خوانده شده و بروزرسانی انجام پذیرد.
با توجه به تاریخچه مشکلات پیش آمده در هنگام بروز رسانی بایوس، ایسوس پس از چند مرحله چک کردن فایل، بروزرسانی کامل را بدون خطا انجام می دهد. برای دریافت و اطلاع از آخرین بروزرسانی ها به سایت ایسوس مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]