کد: 13950713150016040

108 فیلم به دبیرخانه جشنواره یاس رسید

کد: 13950713150016040

https://goo.gl/iH6Sxh

، تهران , (اخبار رسمی): 108 اثر بلند از فیلمسازان داخلی به دبیرخانه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس رسیده است.

108 فیلم به دبیرخانه جشنواره یاس رسید

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس، فیلمسازان کشورمان 108 اثر بلند به دبیرخانه جشنواره بین المللی یاس ارسال کرده اند.

همچنین هیات انتخاب این رویداد سینمایی کار بازبینی این فیلم ها را در همین هفته آغاز کرد و تا پایان مهرماه آثار پذیرفته شده در بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.

در این بخش 16 یاس زرین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه، بهترین بازیگر زن، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر مکمل زن، بازیگر مکمل مرد، بهترین تصویربرداری، بهترین تدوین، بهترین موسیقی، بهترین صدا، بهترین چهره‌پردازی، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین جلوه های ویژه، بهترین کارگردان اول و جایزه ویژه هیات داوران  اهدا می شود.

در این دوره از جشنواره بین المللی فیلم یاس برای نخستین بار سریال های تولید شده در شبکه نمایش خانگی مورد ارزیابی قرار گرفته و به بهترین اثر، کارگردانی، فیلمنامه و بازیگر، یاس زرین اهدا می شود.

هدف از برگزاری این بخش، تشویق و ترغیب فیلمسازان برای ورود به عرصه سریال سازی با رویکرد جدید در ساختار و محتوای این آثار است.

تقدیر از ویدیو رسانه برتر از دیگر بخش های جشنواره چهارم یاس است.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم یاس 9 تا 13 آبان به دبیری سید مصطفی ابطحی در استان مازندران برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه رسانه‌های تصویری

موسسه رسانه‌های تصویری از سال 1372 کار خود را آغاز نمود. این موسسه در حال حاضر در کنار سایر موسسات خصوصی بزرگترین موسسه فعال در این حوزه است.

منتشر شده در سرویس های:

رسانه‌ها | سینما و تئاتر