اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950713150066037

مهدی احمدی راوی سفر سهراب شهیدثالث شد

کد: 13950713150066037

https://goo.gl/ZqhYwp

، تهران , (اخبار رسمی): مهدی احمدی نقاش و بازیگر سینما، راوی فیلم مستند «سفر سهراب» به کارگردانی امید عبدالهی شد.

مهدی احمدی راوی سفر سهراب شهیدثالث شد

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند بلند «سفر سهراب» که پرتره‌ای از «سهراب شهیدثالث» فیلمساز صاحب‌سبک سینمای ایران است، آخرین مراحل فنی تولید را پشت سر می‌گذارد و «مهدی احمدی» نقاش و  بازیگر سینما، گفتار متن این مستند- پرتره را روایت خواهد کرد.

وی که پیش از این، در فیلم‌های سینمایی «در کوچه‌های عشق»، «عروس آتش» و «شب‌های روشن» به ایفای نقش پرداخته، برای اولین بار است که گویندگی گفتار متن یک فیلم مستند را بر‌عهده می‌گیرد.

این مستند- پرتره به کارگردانی و تهیه‌کنندگی «امید عبدالهی» که مراحل پژوهش و تولید آن از ابتدای سال 1393 آغاز شده، بر یکی از مهمترین دوران زندگی «سهراب شهیدثالث» یعنی مقطعی که وی موفق به ساخت دو فیلم مهم «یک اتفاق ساده» و «طبیعت بی‌جان» می‌شود، تمرکز دارد و به ارتباط میان آثار این فیلمساز پیشرو و مسیر پُر فراز و نشیب زندگی‌اش می‌پردازد.

در این فیلم، از تصاویر ویدئویی و عکس‌های دیده نشده‌ای از این فیلمساز فقید هم رونمایی خواهد شد.

گفتنی است که عوامل تولید مستند بلند «سفر سهراب» عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده: امید عبدالهی، تصویربردار: رضا تیموری، صداگذار: حسن شبانکاره، موسیقی: عماد جلالی، دستیار کارگردان و مدیر تولید: میثم عباسی، عکاس: لیلا قدرت‌الهی فرد، طراح پوستر و عنوان‌بندی: مهدی فاتحی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

مستند بلند «سفر سهراب» برای اولین نمایش عمومی، متقاضی شرکت در دهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وابسته به سازمان سینمایی، متولی حمایت و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی اول، فیلم‌های مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه، فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی حرفه‌ای و فیلم‌های انیمیشن بلند و کوتاه است تا با هنرمندی جوانان خلاق، متعهد و باتجربه و تلاش در عرصه نمایش داخلی و بین‌المللی آثار ارزشمند فرهنگی، افق روشنی را برای سینمای پرافتخار و جهانی «ایران اسلامی» ترسیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر