کد: 13950713150505926

مدیرعامل برج میلاد:

سال 2017 سال تبادل فرهنگی ایران و کره است

کد: 13950713150505926

https://goo.gl/2w36nt

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل برج میلاد تهران با اشاره به اشتراکات فرهنگی ایران و کره گفت: امروز بسیار خوشحال هستیم که با هنر نمایشی نقالی و تئاتر به استقبال سال 2017 که سال تبادل فرهنگی ایران و کره است، می رویم.

سال 2017 سال تبادل فرهنگی ایران و کره است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران،علی درویش پور در شب دوم جشنواره هارمونی کره که در برج میلاد تهران برگزار می شود، با بیان این مطلب افزود: به فاصله کوتاهی بعد از سفر رئیس جمهور کره به ایران، امروز میزبان کره ای ها هستیم و هفته فرهنگی کره را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور کره در سفر به ایران پیشنهاد ساخت فیلم ها و سریال هایی به صورت مشترک با ایران را داده بود، ما امروز مفتخر هستیم که با اجرای هنر نمایشی و سنتی نقالی ایران به استقبال سال 2017 که سال تبادل فرهنگی ایران و کره است، می رویم. امیدوارم این هفته فرهنگی کره بهانه ای شود برای آغاز این اشتراکات و تولیدات فرهنگی میان دو کشور با تمدن کهن ایران و کره.

در ادامه این جشنواره کیم سئونگ-هو سفیر کره با تقدیر از مدیریت برج میلاد تهران گفت: این برای سومین بار است که کشور کره در سالجاری در برج میلاد تهرن مراسم فرهنگی و هنری اجرا می کند.

وی با بیان اینکه اکثر این مراسم فرهنگی تلفیقی از هنر ایرانی و کره ای است، تصریح کرد:ایجاد هماهنگی میان دو کشور از جمله اهداف این برنامه است.مردم کره علاقه زیادی به این دارند که قابل اعتماد مردم ایران باشند و عمیقا از فرهنگ ایران الهام بگیرند، هماهنگی فرهنگی میان دو می تواند براستی گواهی بر امکان ایجاد هماهنگی در سایر عرصه هاست.

به گفته سفیر کره، رابطه رودر رو برای مذاکره مناسب است، لیکن با فردی که روبه روی ماست نمی توانیم همراه شویم، کره مایل است شانه به شانه ایران بایستد. ما با فردی که شناختی از وی نداریم همراه نخواهیم شد. پیش از اینکه شانه به شانه هم بایستیم نیاز به شناخت یکدیگر داریم و مردم کره مایلند به مردم ایران نزدیک شده و در مورد آنها بیشتر بدانند تا بتوانند در کنار هم بایستند.

سئونگ-هو در پایان عنوان کرد: تمامی برنامه های فرهنگی که سفارت کره تدارک دیده است، بخشی از تلاش مردم کره برای نزدیکی دو ملت است و تفاهم و درک دو سویه میان دو ملت همانند سکوی پرتابی خواهد بود که ما را به سطوح بالاتر همکاری خواهد رساند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه