اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151195357

توسط بانک تجارت برگزار شد

قرعه کشی حساب های قرض الحسنه

کد: 13950714151195357

https://goo.gl/LKvqI7

، تهران , (اخبار رسمی): سی و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت برگزار شد.

بانک تجارت

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، سی و پنجمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه این بانک روز سه شنبه 13 مهرماه با حضور نمایندگان دادستانی کل کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مسئولین این بانک برگزار شد.

پیش از آغاز مراسم قرعه کشی،اکبری عضو هیأت مدیره بانک تجارت و اوضاعی سرپرست معاونت فناوری اطلاعات این بانک، گزارشی از میزان منابع حساب های سپرده قرض الحسنه بانک تجارت و روش امتیازدهی به این حساب ها ارائه شد. 

در این قرعه کشی برندگان 535 فقره کمک هزینه 500 میلیون ریالی خرید خودرو، 535 فقره کمک هزینه 50 میلیون ریالی خرید صنایع دستی، 535 کمک هزینه 20میلیون ریالی خرید ابزارهای آموزشی نوین و بیش از 535 هزار فقره جایزه نقدی سیصد هزار ریالی مشخصو اعلام شد.

مشتریان و دارندگان حساب های قرض الحسنه بانک تجارت می توانند در روز های آتی با مراجعه به سایت اینترنتی این بانک  از نتیجه قرعه کشی و اسامی برندگان باخبر شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه