اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151395357

توسط بانک تجارت

تجهیز مدارس استان بوشهر به پایان رسید

کد: 13950714151395357

https://goo.gl/qnnlVk

، تهران , (اخبار رسمی): بانک تجارت در جهت ایفای مسئولیت اجتماعی ،کار هوشمندسازی مدارس مناطق زلزله زده استان بوشهر را به پایان رسید.

مدرسه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، پس از زلزله سال 92 در منطقه دشتی استان بوشهر ، این بانک در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود، طرح تجهیز و هوشمند سازی مدارس مناطق زلزله زده این استان را آغاز کرد.

در این طرح که شهریور ماه امسال به پایان رسید؛ 26 مدرسه در مناطق مختلف استان بوشهر به امکاناتی مانند رایانه، ویدئو پروژکتور و سایر ملزومات هوشمندسازی مجهز شد .

همچنین در ابتدای سال تحصیلی جدید، طی مراسمی باحضور ابراهیم مقدم ، مدیرعامل بانک تجارت، مدرسه شهدای بانک تجارت در شهرکاکی استان بوشهر با ظرفیت 75 دانش آموز افتتاح شد

گفتنی است پیش از این بانک تجارت اقدام به تجهیز و هوشمندسازی 50 مدرسه در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی کرده بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک تجارت

بانک تجارت به عنوان یکی از بزرگترین بانک های تجاری فعال در شبکه بانکی کشور از ادغام 11 بانک ایران و انگلیس ، بین المللی ایران و ژاپن ، تجارتی ایران و هلند، ایران و خاورمیانه ، اعتبارات ایران، بازرگانی ایران، ایرانشهر، صنایع ایران، شهریار، ایرانیان و کار با سرمایه ای بالغ بر 39 میلیارد ریال سیس و ثبت رسید و سپس در سال 1360 بانک ایران و روس نیز به آن ملحق شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه