اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950714151585441

مدیرعامل پژو سیتروئن:

در کیفیت، ایمنی و محیط زیست سنگ تمام می گذاریم

کد: 13950714151585441

https://goo.gl/jmEuem

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل پژو سیتروئن فرانسه با بیان این که همگرایی کامل و بستر محکمی در همکاری با ایران در زمینه همکاری های مشترک ایجاد شده است، ایران را مهم ترین نهاد تولیدی پژو در آسیا و خاورمیانه دانست.

در کیفیت، ایمنی و محیط زیست سنگ تمام می گذاریم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، در نشست مشترک مدیران ارشد ایران خودرو و پژو سیتروئن، کارلوس تاوارس از تولید یک میلیون دستگاه خودرو تا سال 2025 در ایران خبر داد و افزود: ایران خودرو در اجرای برنامه های راهبردی و الگوی کسب و کار جدیدی که پژو برای خود تعریف کرده است، نقش کلیدی داشته و در تولید محصولات ما در منطقه که 75درصد خواهد بود، تولیدکننده نخست منطقه خواهد بود.

وی ارتباطات تاریخی با ایران خودرو را زمینه ساز و رقم زننده آینده خودروسازی ایران دانست و چشم انداز مشترک با دولت ایران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را برای تولید محصولاتی با کیفیت، هزینه مناسب، دوستدار محیط زیست جهت تامین رفاه و ایمنی مصرف کنندگان در پیشبرد این همکاری ها اثربخش دانست.

تاوارس در ادامه با تاکید بر این که پژو برای این همکاری مشترک سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان کرد: مسئولیت شماره یک ما راضی کردن مصرف کننده ایرانی است و در همه محصولات و برندهایی که وارد می‏کنیم، مدرن بودن، ایمنی و حفاظت از محیط زیست را در نظر داریم.

وی گام اول همکاری های جدید را تولید خودروهای 208، 2008 و 301 عنوان کرد و آن را زمینه‏ ساز گام‏های بعدی و آینده درخشان دور جدید همکاری‏ها ذکر کرد.

وی تامین‏ کنندگان ایرانی را بخشی از زنجیره موفقیت پژو دانست و افزود: شرکت ایکاپ با حضور و همکاری تامین کنندگان ایرانی موفق خواهد بود چرا که ما به سازندگان ایرانی اعتماد داریم و برای توسعه صادرات محصولات مشترک خود به انتقال تخصص و دانش فنی به آنها خواهیم پرداخت.

مدیرعامل پژوسیتروئن حاکم بودن سطح آموزش متعالی در ایران را فرصتی مناسب برای همکاری های مشترک و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ایرانی برای همکاری با شرکت ایکاپ دعوت کرد.

وی این تبادل نیروی انسانی را عاملی محرک و موثر برای غلبه بر چالش‏های جدید عنوان کرد و افزود: من اطمینان دارم که ایکاپ با وجود رهبران و کارکنان توانمند خود و حمایت هر دو طرف این قرارداد مشترک می‏تواند اهداف صادراتی خود را محقق کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید