اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950717153320040

دوجایزه برای انجمن سینمای جوانان ایران از ارمنستان

کد: 13950717153320040

https://goo.gl/GxB21p

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم های کوتاه آرداک و هستی از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران موفق به دریافت جایزه ازجشنواره بین‌المللی فیلم «سوسه» ارمنستان شدند.

دوجایزه برای انجمن سینمای جوانان ایران از ارمنستان

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران،در پایان مراسم اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سوسه» هیئت‌داوران بخش مستقل، جایزه «بهترین تفسیر» را به فیلم کوتاه «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران اهدا کرد. 15 فیلم در این بخش حضور داشتند و این نخستین جایزه بین‌المللی «آرداک» محسوب می‌شود.

همچنین فیلم کوتاه «هستی» به کارگردانی کمال پرناک از تولیدات انجمن سینمای جوانان تبریز جایزه «بهترین فیلم کوتاه دانشجویی» را از میان 35 فیلم حاضر در این بخش به دست آورد. لازم به ذکر است این دو فیلم تنها نمایندگان سینمای ایران در این دوره از جشنواره بودند.

جشنواره بین‌المللی فیلم سوسه در این دوره خود 104 فیلم را از 61 کشور به رقابت گذاشت. گفتنی این جشنواره از تاریخ 23 تا 30 سپتامبر برابر با 2 تا 9 مهر در ارمنستان برگزار شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر