اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950724158526331

توسط مجتمع آموزشی "نورتک" و با همکاری "پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی" برگزار می شود

همایش رایگان آشنایی با دوره JavaScript و Node.js

کد: 13950724158526331

https://goo.gl/O8CmBS

، تهران , (اخبار رسمی): همایش رایگان آشنایی با اولین دوره تخصصی JavaScript و Node.js در دو کد مجزا، پنجشنبه 29 مهر برگزار می‌شود.

همایش رایگان آشنایی با دوره JavaScript و Node.js

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی مجتمع آموزشی "نورتک"، همایش رایگان آشنایی با اولین دوره تخصصی JavaScript و Node.js در دو کد مجزا پنجشنبه از ساعت 8 الی 12 در محل این مجتمع برگزار می شود.

به همین منظور مرتضی احمدی مدیر عامل "نورتک" هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح دانش و آشنایی هر چه بیشتر جامعه هدف دوره تخصصی JavaScript و Node.js دانست و افزود: با برگزاری این دوره آموزشی به دنبال آن بوده تا مخاطبان اصلی دوره هر چه بیشتر با محتوای دوره و همچنین کیفیت مطالب آموزشی و مدرس دوره آشنا شوند.

وی ادامه داد:این دوره با کیفیت بالای طراحی شده، اولین دوره تخصصی در این حوزه به شمار می رود. در واقع هدف اصلی این دوره آموزشی را می توان ارتقای کیفیت آموزشی با در نظر  گرفتن نیاز بازار کار و پر کردن خلاء موجود در کشور از لحاظ نیروی کار تخصصی و توانمند در حوزه های فناوری اطلاعات و رشته های مرتبط با آن دانست.

احمدی با تاکید بر اینکه امروزه بسیاری از شرکت ها و همچنین استارت آپ ها  به شدت در حال رشد و تکامل بوده و نیازمند نیروهای کارآمد و حرفه ای در زمینه های کاری ویژه ای از حوزه فناوری اطلاعات هستند یادآور شد:متاسفانه یافتن چنین نیروهایی به یکی از دغدغه های اصلی آنها تبدیل شده است. بنابراین  چنین دروه های آموزشی که پرورش و تریبت متخصصانی را مد نظر قرار دارد می تواند  به راحتی بازار کار را تاثیر پذیر کرده  و نیاز شرکت ها را به جهت نیروی متخصص مرتفع سازد.ر 

وی مدرس این  دوره تخصصی JavaScript و Node.js را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: مدرس دوره از متخصصان باتجربه، مسلط به حوزه ی مدنظر و دارای رزومه ی کاری قوی است که می‌تواند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشد.

مدیرعامل "نورتک" در پایان به برنامه‌های آتی مجموعه اشاره  کرد و گفت:  با شرکت هایی که در حوزه های خاصی مانند بانکداری نیازمند نیروی فنی متخصص هستند در حال برقراری تعامل هستیم و با شرط برگزاری آزمون از مخاطبان دوره بعد از به اتمام رسیدن آن،  توسط خود شرکت ها، نیروهای مدنظرشان تربیت و به شرکت ها معرفی می شوند.

قابل ذکر است که تاکنون در هیچ موسسه آموزشی دیگری چنین دوره آموزشی برگزار نشده  و علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://evand.ir/events/free-meeting-of-javascript-node-js مراجعه کرده یا با عضویت در کانال تلگرام "نورتک" به آدرس http://www.telegram.me/noortech  علاوه بر آگاهی از سایر دوره ها، از مطالب مفیدی که در این مجموعه تولید می شوند نیز استفاده کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نورتک

مجتمع آموزشی "نورتک" (Noortech) با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و علوم اسلامی، در راستای افزایش کیفیت آموزش در حوزه ی دوره های مرتبط با فناوری اطلاعات و نرم افزارهای پژوهشی تاسیس شده و آغاز به کار نموده است. خلاء موجود در زمینه ی میزان تخصص و کارآمدی نیروی انسانی فارغ التحصیل از دانشگاه های کشور در حوزه ی فناوری اطلاعات این مجموعه را بر آن داشت تا با بهره گیری از نزدیک به سه دهه دانش غنی تولید شده در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) و تجارب حاصل شده در این دوران، به عنوان یک مسئولیت اجتماعی پا به عرصه ی آموزش تخصصی و کاملا حرفه ای در حوزه ی فناوری اطلاعات بگذارد. تفاوت اصلی "نورتک" نسبت به سایر موسسات و آموزشگاه های فعال در این حوزه، شناخت کامل بازار کار و تخصص های مورد نیاز آن، به واسطه ی اینکه مجموعه (نور) قریب به سه دهه یکی از فعالان پیشرو و ممتاز در حوزه ی فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده است، می باشد. رسالت اصلی "نورتک" افزایش کیفیت آموزش با در نظر گرفتن چهار اصل مشخص می باشد: 1- تامین نیاز بازار کار 2- آموزش تخصصی در سطوح متنوع 3- اساتید مجرب 4- کوتاه مدت بودن

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]