اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158930040

در جشنواره برنو شانزده

جایزه ویژه هیات داوران به «تنازع» رسید

کد: 13950725158930040

https://goo.gl/HEFH1E

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم کوتاه «تنازع» به کارگردانی مسعود حاتمی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان تهران موفق به کسب جایزه ویژه هیئت داوران پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برنو شانزده چک شد.

جایزه ویژه هیات داوران به «تنازع» رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، در مراسم اختتامیه این جشنواره که دیشب برگزار شد هیئت داوران، جایزه ویژه خود را به مسعود حاتمی برای فیلم کوتاه «تنازع» اهدا کردند. تنازع در رقابت با فیلم‌هایی از لهستان، امریکا، فلسطین، انگلیس، کانادا، فرانسه، چک، اتریش، اسپانیا، آلمان، اسلوونی، رومانی، کرواسی، چین، قبرس، اندونزی، هلند و مکزیک موفق به کسب این جایزه شد.

این جشنواره به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه جمهوری چک، هر ساله توسط سازمان گردشگری چک در شهر برنو در جنوب جمهوری چک برگزار می‌شود و هدف آن گردآوری آثار برتر و سازندگان آن برای تعامل سینمایی و مباحثی درباره سینمای کوتاه است.

همچنین گفتنی است فیلم‌های کوتاه «آرداک» به کارگردانی اسماعیل منصف، «روشویی» به کارگردانی جابر رمضانی و «مثل پدر» به کارگردانی سیاوش شهابی نیز در این دوره حضور داشتند. همچنین مهدی فرد قادری فیلم‌سازان جوان کشور که سابقه حضور در بخش مسابقه دوره های پیشین این جشنواره را دارد به عنوان یکی از اعضای این دوره جشنواره برنو شانزده در این رویداد حضور داشت.

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم برنو شانزده 12 تا 15 اکتبر برابر با 21 تا 24 مهر در شهر برنو چک برگزار ‌شد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سینمای جوانان ایران

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1364 ، انجمن سینمای جوانان ایران با حمایت معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، فعالیت خود را از سر گرفت و با هدف تشویق نوجوانان و جوانان ایرانی به هنر عکاسی و فیلم سازی اقدام به جذب علاقه مندان نمود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر