اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725158946367

همزمان با روز جهانی عصای سفید انجام گرفت

رقابت سیمولتانه عرفان علیزاده باده شطرنجباز روشندل

کد: 13950725158946367

https://goo.gl/CLBrge

، تهران , (اخبار رسمی): عرفان محمدعلیزاده شطرنجباز روشندل کشور رقابت سیمولتانه ای با 10 شطرنجباز روشندل در محل فدراسیون شطرنج برگزار کرد.

رقابت سیمولتانه عرفان علیزاده باده شطرنجباز روشندل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون شطرنج، رقابت سیمولتانه(همزمان) عرفان محمد علیزاده شطرنج باز روشندل کشورمان با 10 شطرنج باز نابینا و کم بینا از ساعت 11 روز شنبه 24 مهر با حرکت افتخاری استاد بزرگ احسان قائم مقامی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.
این رقابت که با پوشش خبری اصحاب رسانه های تصویری،مکتوب و شنیداری همراه بود یکی از دشوارترین مصاف های ورزشی است که با توجه به شرایط خاص این شطرنجبازان گواهی بر استعداد و توانمندی آنها می باشد.
مهرداد پهلوان زاده رئیس فدراسیون شطرنج پیش از آغاز این مسابقه ضمن قدردانی از شطرنج بازان روشن دل گفت :برگزاری چنین رقابت هایی می تواند به توسعه شطرنج نابینایان کمک کنند. این شطرنجبازان بارها توانمندی هایشان را به اثبات رسانده اند و جامعه شطرنج نیز به فعالیت و تکاپوی این عزیزان افتخار می کند.
وی افزود: بدون شک مسئولان ورزش کشور، فدراسیون شطرنج و فدراسیون ورزش های نابینایان تمام تلاش خود را به کار خواهند بست تا شرایط برای فعالیت ورزشی این ورزشکاران به خوبی فراهم شود و شاهد موفقیت های این عزیزان باشیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون شطرنج ایران از فدراسیون‌های ورزشی در ایران می‌باشد و کلیه فعالیت‌های مربوط به ورزش شطرنج در استان‌های ایران و نیز سازماندهی و برگزاری مسابقات به عهده این نهاد است. ساختمان مرکزی فدراسیون شطرنج ایران واقع در بلوار کشاورز٬ خیابان حجاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش