اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159096407

تیم ملی واترپلوی گرجستان در تهران اردو می زند

کد: 13950725159096407

https://goo.gl/YKojwX

، تهران , (اخبار رسمی): تیم ملی واترپلوی گرجستان برای برگزاری اردوی مشترک تمرینی و چند بازی دوستانه با تیم ملی واترپلوی ایران، فردا ( یکشنبه) به تهران سفر می کند.

تیم ملی واترپلوی گرجستان در تهران اردو می زند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ تیم ملی واترپلوی گرجستان برای برگزاری چند دیدار تدارکاتی و یک دوره اردوی تمرینی مشترک با تیم ایران به مدت هفت روز در تهران اقامت می کند.
طبق برنامه اعلامی کمیته فنی قرار است تا تیم های ملی ایران و گرجستان صبح ها تمرین مشترک داشته باشند و عصرها نیز در قالب دیدارهای دوستانه با یکدیگر بازی کنند.
تیم ملی واترپلوی ایران خود را برای حضور مقتدرانه در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کند. هدایت واترپلوئیست های ایران را الکساندر چیریچ( سرمربی) وحید رضایی( مربی) و سیروس طاهریان( مدیر فنی) بر عهدا دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو جمهوری اسلامی ایران مخفف IRSF از نهادهای حاکم در امر ورزش‌های شنا، شیرجه و واترپلو در ایران است و زیرنظر وزارت ورزش و جوانان به فعالیت می‌پردازد همچنین تحت نظارت فینا نیز است. تا سال 1314 در سراسر ایران حتی یک استخر شنا هم نبود و فقط در اردوگاه نظامی اقدسیه تهران یک استخر برای آموزش شنا به دانشجویان دانشکده افسری ساخته شده بود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش