اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159106037

آقای هرتز به سینماحقیقت می‌آید

کد: 13950725159106037

https://goo.gl/reXyFl

، تهران , (اخبار رسمی): صادق داوری‌فر با فیلم مستند «آقای هرتز»، متقاضی شرکت در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت شده است.

آقای هرتز به سینماحقیقت می‌آید!

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم مستند آمده است: «سیّدخندان از شنوندگان شبانه‌روزی رادیو در زابل است. او قصد دارد همه‌ی بخش‌های زندگی‌اش را متناسب با رادیو بچیند؛ به همین خاطر برای ازدواج خود تصمیم می‌گیرد که با یک شنونده‌ی رادیویی در سالروز تاسیس رادیو در ایران وصلت کند! سیّد هیچ‌کدام از اعضای خانواده‌اش را لایق این امر نمی‌داند و معتقد است یک رادیویی اصیل باید برای او به خواستگاری برود؛ لذا از مریم نشیبا (گوینده برنامه "شب‌بخیر کوچولو" رادیو) می‌خواهد که این کار را پیگیری کند...»

«آقای هرتز» تولید سال 1395 شبکه مستند است و برای اولین نمایش عمومی، به دبیرخانه دهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت ارائه شده است.

عوامل ساخت این فیلم مستند 75 دقیقه‌ای عبارتند از: کارگردان، صداگذار و تهیه‌کننده: صادق داوری‌فر؛ پژوهشگران: علی جانب‌الهی و صادق داوری‌فر؛ تصویربردار: مهدی آزادی؛ صدابردار: حسن شبانکاره؛ تدوینگر: محدثه گلچین‌عارفی؛ مدیر تولید و دستیار کارگردان: علی جانب‌الهی؛ عکاس: نفیسه ظهیری‌ثانی

صادق داوری‌فر متولد سال 1357 در شهر مشهد و فارغ‌التحصیل کارشناسی تئاتر است. تماس، شیخ شوخ کاشی، برعکس عکس، فیه ما فیه، از جمله آثار مستندی است که توسط وی کارگردانی شده و جوایزی را برای این مستندساز به ارمغان آورده است.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی، دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را طی روزهای 14 تا 21 آذرماه 1395، با شعار «حقیقت بهترین راهنماست» که از فرمایشات حضرت علی(ع) است، در شهر تهران برگزار خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی وابسته به سازمان سینمایی، متولی حمایت و مشارکت در تولید فیلم‌های سینمایی اول، فیلم‌های مستند بلند، نیمه بلند و کوتاه، فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی حرفه‌ای و فیلم‌های انیمیشن بلند و کوتاه است تا با هنرمندی جوانان خلاق، متعهد و باتجربه و تلاش در عرصه نمایش داخلی و بین‌المللی آثار ارزشمند فرهنگی، افق روشنی را برای سینمای پرافتخار و جهانی «ایران اسلامی» ترسیم نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر