اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950725159975645

در آبان ماه سال جاری برگزار می شود

سونی برگزار کننده رقابت جهانی ریاضیات است

کد: 13950725159975645

https://goo.gl/uLZIwJ

، تهران , (اخبار رسمی): سونی میزبانی رقابت جهانی ریاضیات را بر عهده دارد . این رقابت در آبان ماه برگزار می شود و تمامی مردم دنیا می توانند در ان شرکت کنند. این آزمون ها به صورت انلاین است و فرد بر مبنای سطح تحصیلات و سن خود سطح مناسب برای شرکت در آزمون را انتخاب می کند.

خوئروی تمام الکتریکی پژو 208 به بازار می آید

این چهارمین سال است که رقابت جهانی ریاضیات با هدف ارتقای سطح سواد ریاضی در مردم برگزار می شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت سونی ,  این برند چهارمین چالش جهانی سواد ریاضی را برگزار می کند . برگزاری این  رقابت جهانی با کمک بخش اموزش شرکت سونی انجام می شود که یکی از شرکت های زیر مجموعه سونی است و با هدف ارتقای سطح دانش و آگاهی مردم در زمینه  ریاضیات برگزار می شود.

این مسابقه بین المللی که در فاصله روزهای هفدهم تا نوزدهم ماه نوامبر سال 2016 میلادی برگزار می شود یک مساابقه جهانی است  که به صورت آنلاین برگزار می شود  و تمام علاقمندان به علم ریاضیات -جوان و پیر- می توانند در آن شرکت کنند.

این رقابت جهانی در زمینه علم ریاضیات به شرکت کنندگان امکان می دهد تا خلاقیت  خود در زمینه علم ریاضیات را محک بزنند و مهارت خود در این علم را با دیگر علاقمندان علم ریاضیات در دنیا مقایسه کنند. 

این چهارمین سال متوالی است که رقابت جهانی ریاضیات برگزار می شود و در سال های گذشته  نظارت بر عملکرد این رقابت جهانی بر عهده کمیته المپیک ریاضی در ژاپن بوده است .

علاقمندان می توانند از طریق کامپیوترهای رو میزی و لپ تاپ و حتی گوشی های هوشمند موبایل در این چالش جهانی شرکت کنند  و سوالها به سه زبان انگلیسی و ژاپنی و چینی مطرح می شود .

سوالات در هشت رده در نظر گرفته شده است و از دانش آموز ابتدایی یا ریاضیات پیشرفته را شامل می شود  و فرد بر مبنای سن و سطح تحصیلاتش می تواند در این مسابقات شرکت کند.

در هشتمین سطح از این رقابت  سوالاتی در سطح دانشجویانت کارشناسی ارشد ریاضیات محض مطرح می شود که بسیار پیچیده و پر چالش است . 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]