تقدیر از رگولاتوری در تدوین استانداردهای حوزه ICT

کد: 13950726161405606

https://goo.gl/UyllZ6

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برگزاری مراسم گرامی داشت روز جهانی استاندارد و نود و یکمین سالروز تاسیس سازمان ملی استاندارد ایران، از رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تقدیر شد.

تقدیر از رگولاتوری در تدوین استانداردهای حوزه ICT

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی  سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی،در این مراسم که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری و نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران برگزار شد با اعطای لوح سپاس به علی اصغر عمیدیان از تلاشهای رگولاتوری در زمینه تدوین استانداردهای ملی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی شد.

براساس این گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی تا شهریور 1395 در تدوین 2 هزار و 682 استاندارد حوزه ICT در قالب حضور در کمیته های ملی، فنی، برنامه ریزی و نهایی با سازمان ملی استاندارد مشارکت کرده و 120 استاندارد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت کامل از سوی رگولاتوری تدوین و به سازمان ملی استاندارد پیشنهاد شده است.

از تعداد 120 استاندارد تدوین شده از سوی رگولاتوری از سال 92 تاکنون، 28 استاندارد در حوزه پست، 80 استاندارد در حوزه مخابرات، 5 استاندارد در بخش رادیویی و 7 استاندارد در حوزه تستهای محیطی از سازمان ملی استاندارد، کد ملی استاندارد دریافت کرده‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]