اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950727162465606

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی:

اپراتورها86میلیون پیامک دعوت سرشماری ارسال کردند

کد: 13950727162465606

https://goo.gl/b4VkAd

، تهران , (اخبار رسمی): رئیس رگولاتوری گغت: 3 اپراتور تلفن‌همراه برای شرکت در طرح ملی سرشماری، از روز یک شنبه تا دوشنبه، 86 میلیون پیامک برای کاربران ارسال و در آن لینک ثبت نام سرشماری 95 را ارائه کرده‌اند.

اپراتورها86میلیون پیامک دعوت سرشماری ارسال کردند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی اصغر عمیدیان گفت: اپراتورهای همراه، مانند اپراتورهای ثابت اینترنت با اشتیاق در طرح ملی سرشماری شرکت کردند و از روز یک شنبه تا دوشنبه، 86 میلیون پیامک برای کاربران ارسال شده که در آنها لینک ثبت نام سرشماری 95 ارائه شده تا به صورت رایگان ثبت نام کنند و در صورت موفقیت برای ثبت نام 2 گیگ اینترنت رایگان دریافت می کنند.

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درخصوص شایعه ای درباره اینکه برخی اپراتورها اعلام کرده اند که باید این دو گیگ اینترنت دوروزه  مصرف شود گفت: چنین بحثی مطرح نیست اگر مردم مواردی رامشاهده کردند می توانند به سامانه 195 اطلاع دهند.

معاون وزیر ارتباطات رایگان بودن ثبت نام را مثبت ارزیابی کرد و گفت: این  طرح موجب می شود تا مردم شیرینی استفاده از شبکه ملی اطلاعات را حس کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]