اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950801165335590

حضور مخابرات منطقه تهران والبرز در نمایشگاه الکامپ

کد: 13950801165335590

https://goo.gl/3wLTXw

، تهران , (اخبار رسمی): بیدخام مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران و البرز از حضور چشمگیر و سرویس مدارانه مخابرات منطقه تهران و البرز در بیست و دومین نمایشگاه صنایع الکترونیک و کامپیوتر خبر داد.

حضور مخابرات منطقه تهران والبرز در نمایشگاه الکامپ

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات تهران، بیدخام ضمن اعلام این خبر افزود: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

وی افزود: مخابرات منطقه تهران و البرز با هدف توسعه برندینگ و به نمایندگی از شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای نرم افزاری و سرویس ها و خدمات خود را به علاقمندان عرضه می کند.
مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران و البرز با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد، خاطرنشان کرد: دستاوردهای این تعاملات نقطه آغاز بسیاری از همکاری های تجاری میان دست اندرکاران حوزه الکترونیک و کامپیوتر است که نقش معنا داری در تحرک بخشیدن به این حوزه ی صنعت و تولیدکنندگان و بازرگانان شاغل در آن ایفاء می کند.

 بیدخام زمان برپایی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی(الکامپ) را 25 الی 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران اعلام کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش