اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951118232675590

2 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

کد: 13951118232675590

https://goo.gl/zjrrRz

، تهران , (اخبار رسمی): عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات شهید عرب سرخی و ثارا... از تاریخ 19 بهمن ماه آغاز می شود.

2 مرکز مخابراتی توسعه می یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید عرب سرخی با پیش شماره های 3337 الی 3339 و 3374 الی 3377 در محدوده بلوار فدائیان، اتوبان آزادگان و خیابان های مختاری، شهید غیبی و زهره وند به مدت 72 ساعت با اختلال همراه است.
براساس همین گزارش با اجرای عملیات کابل برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات ثارا... در محدوده شهرک یاس، احسانی نژاد، دانشگاه خوارزمی و سرم سازی رازی از ساعت 24 به مدت 6 ساعت دچار اختلال می شود.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مخابرات استان تهران

شرکت مخابرات استان تهران (سهامی خاص) ، یکی از شرکت های زیرمجموعه ی شرکت مخابرات ایران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که در قلمرو استان های تهران و البرز با طراحی ، ایجاد، بهره برداری ، توسعه و نگهداری شبکه های تلفن ثابت، انتقال داده ، سرویس های ارزش افزوده و خدمات مرتبط برای رفاه جامعه و پاسخ به نیازهای ICT مشتریان حقیقی و حقوقی ، با تکیه بر فناوری و دانش روز، زیرساخت های گسترده و مطمئن شبکه ، کارکنان متخصص و متعهد با رعایت استانداردها در چارچوب اساسنامه فعالیت می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]