اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950802166646439

معرفی و بررسی HP Z840 Workstation

بی نهایت مرزهای محاسبات را به دست بیاورید

کد: 13950802166646439

https://goo.gl/2mgIO2

، تهران , (اخبار رسمی): کمپانی HP درکلاس ورک استیشن های حرفه ای خود سری Z840 را معرفی کرده و روانه بازار ساخته است تا بی نهایت مرزهای محاسبات را از آن خود کنید،چرا که این سری جهت حفظ و بهینه سازی پروژه های عظیم ساخته شده است.

معرفی و بررسی HP Z840 Workstation

به گزارش اخباررسمی از روابط عمومی شرکت آسا پردازش، ساخت این سری برمبنای محاسبات پیشرفته و تجسم های نزدیک به واقعیت انجام شده و با شاسی قابل ارتقای آن شاهد عملکرد فوق العاده ای در صنعت خود باشید.

Z840 قوی ترین ورک استیشن حال حاضر از نسل Z  است که اصالت ورک استیشن های مخصوص اچ پی را در خود دارد و حاصل کار با آن، پردازش با قدرت باور نکردنی،نمایش و عملیات گرافیک حرفه ای و نهایت حافظه موقتی است که مبنا و کار شما را از پایه حرفه ای می سازد.

شرایط فیزیکی خاص و حرفه ای این دستگاه، امر ارتقا و جایگیری آن را در فضای مخصوص رک و محیط هایIT ، تسهیل می کند.

از مقتضیات این سرور می توان علاوه بر محبوبیت خاص آن و تقاضای خرید بالا ، به قابلیت نصب موتور های گرافیک سنگین سه بعدی از جمله Tesla  و چیپ حرفه ای C612 نام برد .

Z840 Workstation را می‌توان علاوه بر Intel Xeon E5-2600 v3 با 18 هسته ی پردازشی می توان با پردازنده Xeon E5-2600 v4 اینتل که شامل 22 هسته پردازشی است نیز تهیه کرد.

پردازنده 22 هسته‌ای Xeon E5-2699 v4 نیز اساسا برای سرورها در نظر گرفته شده و 145 وات برق نیاز دارد. بنابراین رایانه مورد نظری که از این چیپ بهره می‌برد نیاز به سیستم خنک کننده قدرتمندی هم خواهد داشت.

سیستم سطح بالای Z840 را می‌توان با پردازنده‌های دوهسته‌ای نیز  پیکربندی کرد چراکه امکان قرار دادن چیپ‌های 22 هسته‌ای در یک سیستم به دلیل حرارت بالایی که تولید می‌کنند، امکانپذیر نیست.

از قابلیت هائی که این دستگاه را به عنوان یک سیستم پیشرو حرفه ای معرفی می کند، می توان 7 اسلات PCIe، تعداد 10 جای خالی هارد دیسک درون کیس (Drive Bay) و 16 اسلات حافظه موقت که تا 2 ترابایت از حافظه را در این دستگاه پشتیبانی می کند را می شود نام برد.

رایانه‌های رومیزی را می‌توان با کارت گرافیک‌های دوگانه Quadro M6000 که 24 گیگابایت رم دارند، تهیه کرد. ترکیب دو چیپ گرافیکی باعث می‌شود قدرت بسیار بالایی در پردازش‌های گرافیکی در اختیار کاربر قرار گیرد که برای تولید محتوای واقعیت مجازی، چنین قدرت پردازشی نیاز است. همچنین مزیت دیگر استفاده از تکنولوژی‌های انویدیا باعث شده تا عناصر گرافیکی به نرم و روانی هرچه تمام‌تر اجرا شوند و یک تجربه لذت بخش را برای افراد به ارمغان بیاورد.

در محصول جدید اچ‌ پی 5 پورت USB 3.0 و 3 پورت USB 2.0 تعبیه شده است. پورت شبکه و منبع تغذیه 850 و 1125 واتی نیز در سیستم مورد بحث پشتیبانی می‌شود. مانیتور، صفحه کلید و موس نیز باید به صورت جداگانه خریداری شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آساپردازش

شرکت آسا پردازش با هدف ارائه خدماتی متمایز در حوزه IT کشور و با همت جمعی از متخصصین در سال 1389 تاسیس شد. این شرکت به منظور حفظ اعتماد و تکریم مشتریان خود همواره تلاش کرده است با ارائه محصولات اورجینال نقش بسزایی در عرصه انفورماتیک کشور ایفا کند. فعالیت گروه آساپردازش در زمینه سرور های سوپرمیکرو ، سرور های اچ پی و تجهیزات دیتا سنتر ها است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]