کد: 13950805169985926

اکران فیلم برگزیده سوگواره چهل چراغ در برج میلاد

کد: 13950805169985926

https://goo.gl/qJ6hfM

، تهران , (اخبار رسمی): همزمان با برگزاری ویژه برنامه خیمه ها و نجواها، نمایشگاه عکس ها و پوسترهای برگزیده سوگواره چهل چراغ در نگارخانه برج میلاد برپا شده است و همچنین قرار است فیلم های برگزیده این سوگواره نیز برای مخاطبان اکران شود.

اکران فیلم های برگزیده سوگواره چهل چراغ در برج میلاد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، سوگواره چهل چراغ  چندی پیش با رویکرد امام حسین (ع) برگزار شد و با توجه به موضوعیت این سوگواره که مرتبط با ویژه برنامه های محرم و صفر برج میلاد تهران بود، قرار بر این شد که نمایشگاهی از آثار برگزیده سوگواره چهل چراغ در نگارخانه شرقی برج میلاد برپا شود.

برهمین اساس نمایشگاه عکس ها و پوسترهای برگزیده سوگواره تا تاریخ 12 آبان ماه در نگارخانه شرقی برج میلاد برپاست و علاقه مندان می توانند به صورت رایگان از آن بازدید کنند. همچنین تعدادی از فیلم های برگزیده سوگواره چهل چراغ نیز برای مخاطبان و بازدیدکنندگان در برج میلاد اکران می شود.

این فیلم ها شامل فیلم های بلند مستند «آبی به رنگ کربلا» به کارگردانی جواد شکاری، « بالاتر از ابرها» ساخته الیاس بابااف، «محرم در خوسف» به کارگردانی محمد عبداللهی، «قصه های ناخانواده»، «صبحی که نزدیک است»، «یادداشت های یک پیاده»، «حاشیه ای کوتاه بر متنی بلند»، «شما چه کسی هستید» ساخته وحید چاوش، «مشق و تعزیه» به کارگردانی عباس صالح مدرسه ای، «فرمانده جواد» به کارگردانی روح الله رفیعی، «روز هشتاد و چهارم» ساخته مهدی عوض زاده، «پناه بر خدا» به کارگردانی محمد صادق یکتاشیان، «پل» ساخته امیرحسین نوروزی، «خانه بتول» به کارگردانی حسین نصیری، «وقتی ابرها پایین می آیند» ساخته معین کریم الدینی و « کربلا جغرافیای یک تاریخ» به کارگردانی داریوش یاری است.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه عکس و پوستر و همچنین تماشای فیلم های مذکور می توانند تا تاریخ 12آبان ماه از ساعت 9 تا 20 به نگارخانه برج میلاد مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر