اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950805170266466

«سپتیک تانک» چیست

واحد پیش تصفیه انواع فاضلا‌ب‌ها را بشناسید

کد: 13950805170266466

https://goo.gl/1rSPXt

، کرج , (اخبار رسمی): در تصفیه انواع فاضلاب‌ها به خصوص فاضلاب‌های بهداشتی از «سپتیک تانک» به‌صورت گسترده ای استفاده می شود.

سپتیک تانک، واحد پیش تصفیه

سپتیک تانک یک واحد پیش تصفیه است که باعث کاهش بار آلودگی فاضلاب به میزان 25 الی 30 درصد می شود. فرآیندهای فیزیکی و بیولوژیکی اصلی ترین فرآیندهایی هستند که در سپتیک تانک باعث تصفیه فاضلاب می شوند

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی  ایمن آبزیست، فرآیندهای فیزیکی و بیولوژیکی اصلی ترین فرآیندهایی هستند که در سپتیک تانک باعث تصفیه فاضلاب می شوند که این فرآیندها عمدتا شامل ته نشینی، شناورسازی و فرآیندهای بی هوازی بیولوژیکی بوده که هرکدام بخشی از بار آلودگی را کاهش می‌دهند.

بر اساس این گزارش،سپتیک تانک یک واحد پیش تصفیه است که باعث کاهش بار آلودگی فاضلاب به میزان 25 الی 30 درصد می شود؛ هر سپتیک تانک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که شامل سیستم ورودی فاضلاب که شامل لوله و بافل (میانگیر) ورودی است.وهمچنین مخزن اولیه سپتیک تانک که بیشترین حجم سپتیک تانک را به خود اختصاص داده و معمولا 60 الی 70 درصد حجم کل سپتیک تانک مربوط به این بخش است و دیواره جداکننده که باعث جلوگیری از ورود لجن و چربی و روغنهای شناورشده به مخزن زلال سازی می شود.

همچنین مخزن زلال سازیکه  این مخزن تقریبا 30 درصد حجم کل سپتیک تانک را شامل شده و در آن فاضلاب عاری از مواد قابل ته نشینی و شناوری تجمع می یابد و خروج بیو گاز (تهویه)که از طریق این مجرا گازهای تولید شده ناشی از فرآیندهای بی هوازی تصفیه فاضلاب که عمدتا متان است از سپتیک تانک خارج می شود.و همچنین سیستم خروجی فاضلاب: شامل بافل و لوله خروجی سپتیک تانک است.

مهمترین مزایای سپتیک تانکهای پلی اتیلنی

مقاومت بسیار بالای سپتیک تانکهای پلی اتیلنی در برابر خوردگی، پوسیدگی و شرایط محیطی فاضلاب و همچنین آب بندی کامل سپتیک تانک و جلوگیری کامل از نشت فاضلاب به بیرون سپتیک تانک و دیواره بسیار مقاوم در برابر فشارها و بارهای جانبی وارده به سبب ضخامت بالا و نوع پروفیل مقطع و سرعت بسیار بالا در ساخت و نصب و راه اندازی و امکان مدفون کردن سپتیک تانک بدون نیاز به هیچ گونه سازه دیگر و وزن سبک و سهولت در حمل و نصب و امکان جابجایی سپتیک تانک پس از نصب حتی چند سال پس از استفاده اولیه وسهولت بهره برداری و دسترسی به سپتیک تانک به جهت دارا بودن حداقل دو دریچه تخلیه لجن و بازدید و همچنین عدم نیاز به انجام عملیات ساختمانی در محل جهت ساخت و نصب سپتیک تانک است.

گفتنی است شرکت مهندسی ایمن آب زیست با توجه به نیازهای موجود، سپتیک تانکهای پلی اتیلنی را در ظرفیتهای مختلف طراحی و عرضه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آب زیست

شرکت مهندسی ایمن آب زیست طراح و مجری سیستم های تصفیه آب و فاضلاب است و.شرکت مهندسی آب زیست به دلیل ازدیاد آلودگی های زیست محیطی و نیاز مبرم جامعه بشری برای رفع اینگونه آلودگی ها با هدف اجراء کلیه پروژه های آب و فاضلابی با سوابق متمادی خود افتخار دارد تا با هدایت مسیر صحیح رشد و توسعه محیط زیست ، به حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از بروز آلودگیهای زیست محیطی توسط آلاینده های مخاطره آمیز کوشا بوده و بتواند در زمینه سیستمهای تصفیه آب و فاضلاب مجهز به اطلاعات به روز دنیا و تکنولوژیهای مجهز و تجهیزات مدرن شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | محیط زیست