اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950807170725441

اجرای نیاز سنجی محصولات ایران خودرو در لبنان

کد: 13950807170725441

https://goo.gl/QPEZj9

، تهران , (اخبار رسمی): نماینده ایران خودرو در لبنان از نیاز سنجی محصولات مختلف این شرکت خبر داد.

اجرای نیاز سنجی محصولات ایران خودرو در لبنان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ،مدیر عامل شدیاک موتورز و نماینده ایران خودرو در لبنان در حاشیه نمایشگاه صنعت خودرو ایران در بیروت گفت: ایران خودرو برای حضور موفق در بازارهای مختلف، شرایط منطقه ای و اقلیمی بازار هدف را در نظر بگیرد.

محمد انور ادامه داد: برندهای مختلفی وارد بازار لبنان می شود و بیش از 95 درصد خودروهای وارادتی گیربکس اتومات دارند و این موضوع حتما باید مد نظر باشد.

انور با اشاره به این که در مرحله نخست بازار سنجی محصولات ایران خودرو انجام شده است، اظهار داشت: ایران خودرو رقبای اروپایی، کره ای و چینی دارد و محصولات عرضه شده باید با قیمت رقابتی و مناسب عرضه شوند.

مدیر عامل شدیاک موتورز ادامه داد:  لبنانی ها علاقه خاصی به خودرو دارند و مسایلی مانند خدمات پس از فروش پارامتر مهمی در بازاریابی این شرکت به شمار می آید.

وی به اشتراکات فرهنگی میان ایران و لبنان اشاره کرد و افزود:تصمیم داریم تبلیغات مناسبی برای محصولات ایران خودرو اجرا کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار