اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950810173826429

نیک پی پرداخت ارزی بدون مرز را آغاز کرد

خدمات آنلاین پرداخت ارزی با «ویزا کارت» و«پی پال»

کد: 13950810173826429

https://goo.gl/9Y6zZE

، تهران , (اخبار رسمی): تا قبل از زمان پیدایش اینترنت، کمبود و دشواری‌های خرید اینترنتی چندان ملموس نبود اما پس از ایجاد و گسترش خدمات اینترنتی در سطح جامعه، نیاز به سفارش کالای بین المللی از طریق وب‌گردی‌ها در بین فعالان فضای مجازی بیشتر احساس شد.

پرداخت ارزی

به گزارش اخباررسمی به نقل روابط عمومی شرکت پرداخت بدون مرز «نیک پی»،  شاید تا زمانی که خبری از اینترنت و خدمات مرتبط با آن در سطح جامعه فراگیر نشده بود، اصلا کمبودهایی نظیر خرید اینترنتی بین‌المللی احساس نمی شد اما با فراگیر شدن اینترنت و گسترش خدمات رفاهی آن، گاه و بی‌گاه هنگام وب‌گردی دچار حسرت‌هایی نظیر عدم سفارت یک کالای بین المللی در بین فعالان فضای مجازی به چشم می خورد که چرا نمی‌توان اکانت حرفه‌ای یک سایت را تهیه کرد یا یک برنامه و موسیقی را به صورت قانونی و طبعا با پشتیبانی توسعه‌دهندگان خرید. 

از آن زمان که اینترنت دایال‌آپ در بین فعالان فضای مجازی رونق داشت، سال‌ها گذشته و این روند با پیشرفت‌هایی هموار بوده اما با وجود رشد تکنولوژی و فناوری در کشور، هنوز هم برای پرداخت‌های آنلاین بین‌المللی مشکلات جدی در فضای مجازی ایران وجود دارد و هر یک از ماها به وقت نیاز واقعی، با واسطه‌ای مشکلمان را برطرف می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، نیک‌پی که یکی از برندهای معتبر وابسته به شرکت پارسینو است، به صورت تخصصی تمامی خدمات پرداخت ارزی برخط (اینترنتی) و غیرنقدی را، فراتر از محدودیت‎های معمولی که با آنها آشنا هستید، به شما ارائه می‌کند و این کار را با هزینه‌ای به صرفه و منصفانه و کیفیتی خیلی خوب انجام می‌دهد.

این شرکت خدماتی از جمله حواله مبالغ ارزی، خرید اینترنتی و ... را به عنوان خدمات خود به مشتریان ارائه داده است تا در زمان نبود مسترکارت یا ویزاکارت، هیچ مشتری ایرانی در حسرت عدم توانایی دسترسی به کارت های اعتباری بین المللی و عدم خریدهای آنلاین بین المللی نباشد .

نیک‌پی تنها برای تجار و صاحبان مشاغل و خدمات بزرگ نیست‌؛ شما به عنوان یک دانشجو می‌توانید به کمک آن انواع پرداخت‎های دانشگاهی شامل ثبت نام آزمون‎ها (تافل، جی‌آر‌ای، آیلتس و …)، پرداخت اپلیکیشن فی، گزارش نمره، هزینه مقالات و کنفرانس‎ها را انجام دهید.
نیک‌پی در خدمت جهانگردان ایرانی و افرادی که به خاطر کار خود ناچار به ترتیب دادن سفرهای فراوان هستند نیز هست. لذا نیک‌پی به شما کمک می‌کند انواع پرداخت‎های مسافرتی شامل خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل یا رزرو وقت سفارت را به انجام برسانید.
به واسطه تجربه nic-pay نباید نگران تحریم‌ها و محدودیت‌های روتین باشید و نیک‌پی محدودیت جغرافیایی خاصی برای خرید و ثبت سفارش شما ندارد.

کارت‎های ویزای نیک‎پی قابلیت شارژ توسط کارت‎های شتاب را به صورت کاملا سریع دارند! در ساعات اداری حداکثر تا 2 ساعت پول به ویزا کارت انتقال می‎یابد؛ لذا کافی است مسافران کشورهای خارجی یک یا دو عدد از گیفت‎کارت‌‏های ویزای نیک پی را به صورت خالی در جیب خود داشته باشند تا هنگام نیاز از طریق اینترنت کارت خود را شارژ نموده و در تمامی دستگاه‎های کارت‏خوان طرف قرارداد با ویزا در کل دنیا استفاده کنند.
نیک‌پی در قالب “اتونیک‌پی” برای دانشجویان سرویس‎های ویژه‎ی ثبت نام تافل و GRE به صورت مستقیم از سایت ETS را تدارک دیده است که با این امکان به راحتی می‎توانند در آینده امتحان ثبت نام شده را لغو و یا جا به جا کند.

همچنین نیک‎پی به دانشجویان برای پرداخت‎های دانشجویی تخفیفات ویژه ارائه می‎کند.
اتونیک پی همچنین برای پرداخت هزینه سفارت آمریکا به صورت آنی و بدون واسطه توسط خود کاربر با درگاه شتاب فراهم آورده هست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نیک پی

پرداخت بدون مرز در سال 1387 گروهی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران و امیرکبیر، اقدام به تشکیل استارت آپی با موضوع تهیه‌ کتاب از آمازون کردند. بعدها این استارت‌آپ در قالب شرکت پارسینو گسترش یافت و منجر به راه‎اندازی سایت‎هایی همچون Cheapsafar.com شد که در قالب آن به ارائه‎ خدمات متنوعی از جمله واردات سفارشی کالا از تمامی کشورهای دنیا، پرداخت‎های ارزی به تمامی مقاصد و با بیش از 10 پایه‌ی ارزی، ارایه‎ کارت‎های ویزا و مستر و ... شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]