اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174505606

پیام ترابرد شماره کوتاه شد

کد: 13950811174505606

https://goo.gl/rBQOIE

، تهران , (اخبار رسمی): معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی از کوتاه‌شدن پیام مربوط به اطلاع‌رسانی ترابرد شماره مشترکان تلفن همراه خبر داد.

پیام ترابرد شماره کوتاه شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، حسین فلاح جوشقانی گفت: براساس بررسی سامانه پاسخگوئی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات (195)، بالاترین شکایت دریافتی از سوی مردم، مربوط به طولانی‌بودن پیام پخش شده در تماس با مشترکانی است که شماره خود را به اپراتور دیگری ترابرد کرده‌اند. 

وی افزود: بر همین اساس رگولاتوری، اپراتورهای تلفن همراه را ملزم کرد تا پیام مربوط به ترابرد شماره را کوتاهتر کنند به طوری که در حال حاضر اطلاع‌رسانی ترابرد شماره مشترکان از طریق پخش بوق و پیام "تماس شما بین اپراتوری است" در مدت 3 ثانیه انجام می‌شود. 
فلاح جوشقانی اظهار کرد: براساس تصمیم کمیته راهبری ترابرد، پس از اطلاع‌رسانی کامل به تمامی مشترکان، درصورت تایید رگولاتوری، در آینده نزدیک پیام صوتی ترابرد نیز حذف شده و برای اطلاع از ترابرد شماره مشترکان، فقط صدای بوق که کمتر از یک ثانیه است، پخش می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]