اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950811174655441

از سوی ایران خودرو دیزل صورت گرفت

تحویل 100اتوبوس‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

کد: 13950811174655441

https://goo.gl/WiiiKs

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از تحویل صد دستگاه اتوبوس جدید به اتوبوس‌رانی شهر مشهد خبر داد.

تحویل 100اتوبوس‌ به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط ایران خودرو، غلامرضا رزازی ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای قرارداد منعقد شده میان ایران خودرو دیزل و سازمان اتوبوس رانی مشهد، صد دستگاه اتوبوس O457 کولردار با استفاده از توان داخلی تولید و تحویل اتوبوس رانی مشهد شد.

وی افزود: از جمله مزیت‌های اتوبوس O457 که ضریب داخلی‌سازی آن بیش از 70 درصد است می‌توان به استفاده از موتور دایملر بنز آلمان که برندی معتبر و مورد اعتماد در میان خودروهای کار و تجاری به حساب می‌آید، اشاره کرد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل افزود: کیفیت و قدرت بالای موتور، استهلاک کم، تعمیرات آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری در کنار دارا بودن شبکه گسترده خدمات پس از فروش از جمله مزیت‌های اصلی قوای محرکه این اتوبوس است.

وی در ادامه تصریح کرد: اجرای این قرارداد از سوی ایران خودرو دیزل مصداق عملی اقتصاد مقاومتی است که با پشتوانه اعتماد سازمان اتوبوسرانی و شهرداری مشهد به تولید داخل صورت پذیرفته است.

رزازی اظهار امیدواری کرد: افزوده شدن این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، منجربه کاهش آلایندگی هوای شهر مقدس مشهد شده و در نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی و ایجاد آرامش و رضایت‌مندی شهروندان این کلان شهر تاثیرگذار باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید