اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175695441

خودنمایی دنا در نمایشگاه خودروی بغداد

کد: 13950813175695441

https://goo.gl/6xgr3X

، تهران , (اخبار رسمی): غرفه گروه صنعتی ایران خودرو در چهل و سومین نمایشگاه بین المللی بغداد در حالی محصولات برگزیده این خودروساز را در معرض دید عموم قرار داده است که خودرو "دنا" بیشترین توجه ها رو به خود جلب کرده است.

خودنمتیی دنا در نمایشگاخ خودرو بغداد

 به گزارش اخبار رسمی به نقل از ایران خودرو ، چهل وسومین دوره نمایشگاه بین المللی بغداد روز -سه شنبه- در پایتخت این کشور آغاز به کار کرده و گروه صنعتی ایران خودرو محصولات برگزیده خود مانند دنا، رانا، سورن، آریسان، پژو 405، سمند و پارس را در معرض دید عموم قرار داده است.

در نخستین روز از برگزاری این نمایشگاه استقبال خوبی از غرفه گروه صنعتی ایران خودرو به عمل آمد و در این میان، بازدیدکنندگان عراقی بیشترین توجه را به خودروی دنا داشتند.

درمراسم افتتاحیه این نمایشگاه وزیران برق، صنایع و معادن و روسای کمیته مستقل سرمایه گذاری و کمیسیون اقتصادی در پارلمان عراق به همراه جمعی از تجار، صنعتگران و مردم بغداد حضور داشتند.

علاوه بر گروه صنعتی ایران خودرو بیش از 30شرکت ایرانی دیگر در زمینه های مصالح ساختمانی، پزشکی، مواد غذایی، پوشاک و منسوجات، دارویی، لوازم خانگی، مواد بهداشتی و شوینده، خدمات فنی و مهندسی و دیگر زمینه های تولیدی، صنعتی و خدماتی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

در این نمایشگاه بیش از 400 شرکت از 12 کشور دنیا محصولات و کالاهای خود را در زمینی به مساحت 12هزار مترمربع در معرض دید عموم گذاشته اند.

نمایشگاه بین المللی بغداد از روز سه شنبه، یازدهم آبان ماه آغاز شده و  10 روز به طول می انجامد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]