اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950813175734677

فعالیت شرکت های تبلیغاتی در فضای مجازی ساماندهی می‌شود

فراخوان ساماندهی فعالان حوزه تبلیغات محیطی ایران

کد: 13950813175734677

https://goo.gl/q4Fivh

، مشهد , (اخبار رسمی): به منظور ساماندهی و دسته‌بندی فعالان حوزه تبلیغات محیطی در ایران، وب‌سایت محیطی دات‌کام در جهت ایجاد یک دایرکتوری پویا و تایید شده برای جمع آوری و بررسی صحت اطلاعات مورد ادعای شرکت های تبلیغاتی فعالیت های خود را آغاز کرد.

فراخوان ساماندهی فعالین حوزه تبلیغات محیطی ایران

این طرح در فاز ابتدایی مخصوص شرکت های تبلیغاتی و صاحبین رسانه در سراسر این می باشد و در ادمه سایر صنایع وابسته را نیز پوشش خواهد داد.

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی وب‌سایت محیطی دات‌کام، در راستای ساماندهی و دسته بندی فعالان حوزه تبلیغات محیطی،  این وب‌سایت با محوریت ایجاد یک دایرکتوری پویا و تایید شده برای جمع آوری و بررسی صحت اطلاعات مورد ادعای شرکت های تبلیغاتی فعالیت های خود را آغاز کرده است.

بر همین اساس، این طرح در فاز ابتدایی مخصوص شرکت های تبلیغاتی و صاحبان رسانه در سراسر این است  که در ادامه سایر صنایع وابسته را نیز به ترتیب پوشش خواهد داد.

از جمله اهداف و مزایای این طرح می توان به معرفی فعالین حوزه تبلیغات محیطی در ایران، بررسی اعتبار و صحت ادعاهای صاحبان رسانه، اطلاع رسانی از لیست رسانه هایی که هر شرکت مالک آنهاست، جلوگیری از سوء استفاده و بزرگ‌نمایی برخی شرکت های واسطه، ایجاد بستری جهت یافتن صاحبان رسانه در هر شهر، ایجاد  بستری جهت یافتن صاحبین رسانه در هر زمینه فعالیت (فرودگاه، پمپ بنزین و …)، طبقه بندی و سطح بندی اعضا، ایجاد فضای همکاری و مشارکت بین فعالین این حوزه اشاره داشت.

لازم به ذکر است که شرایط عمومی برای عضویت ابتدا داشتن شرکت ثبتی و فیزیکی (صرفا یک وب سایت نباشند)، داشتن حداقل سه سال سابقه کاری در زمینه فعالیت خود و سپس تایید مدارک آنها از طرف پایگاه محیطی است.

از طرف دیگر از آنجایی که تمامی اعضای این بانک اطلاعاتی می بایست شرکت های مادر و برتر در زمینه فعالیت خود باشند و برای احراز هویت آنها نیاز به یکسری مدارک قابل استناد وجود دارد تا این لیست قابل اعتماد باید و شرکت های واسطه از این لیست حذف شوند.

فعالین این حوزه میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت محیطی مراجعه نمایند یا از طریق ایمیل  جهت ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله محیطی دات کام

وب سایت محیطی دات کام، پایگاه اطلاع رسانی تبلیغات محیطی در ایران می باشد. که ضمن ارائه آخرین اخبار، اطلاعات در این حوزه تمامی تلاش خود را برای ارتقاء سطح کیفی تبلیغات محیطی در کشور عزیزمان ایران دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]