اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950816177565441

در طولانی ترین مسیر اتوبوسرانی تهران صورت گرفت

آزمایش اتوبوس گازسوز یورو6تولید ایران خودرو دیزل

کد: 13950816177565441

https://goo.gl/HoLma0

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل ایران خودرو دیزل از آزمایش اتوبوس گازسوز یورو 6 تولید داخل در طولانی‌ترین مسیر اتوبوسرانی شهر تهران خبر داد.

آزمایش اتوبوس گازسوز یورو6تولید ایران خودرو دیزل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، غلامرضا رزازی ضمن اعلام این مطلب خاطرنشان کرد: بر اساس رویکرد اقتصاد مقاومتی و با توجه به تجربه شرکت ایران خودرو دیزل در بومی‌سازی مینی‌بوس آرین و کامیونت آرنا و با بهره‌گیری از دانش داخلی، این شرکت اقدام به طراحی و ساخت اتوبوس گازسوز یورو 6 از ابتدای سال جاری کرده است.

وی افزود: این اتوبوس از موتور گازسوز نسل جدید M936LAG شرکت دایملر بنز آلمان با استاندارد آلایندگی یورو 6 و گیربکس جدید اکولایف 6AP1200 شرکت ZF آلمان بهره می‌برد که علاوه بر سوخت سالم، شتاب و قدرت بالا، قابلیت حمل تعداد زیادی مسافر در انواع شرایط را دارد. رزازی استهلاک کم، تعمیرات آسان و هزینه پایین تعمیر و نگهداری در کنار برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش را از دیگر مزایای این اتوبوس دانست و گفت: این اتوبوس با استاندارد آلایندگی خود نقش مهمی را در کاهش آلودگی کلانشهرها از جمله تهران خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل افزود: از مرداد امسال نمونه ای از این محصول با عمق داخلی سازی 70 درصد و با استفاده از توان کارشناسان و مهندسان ایرانی تولید و آماده بهره‌برداری شده و با نظارت سازمان اتوبوسرانی تهران در مسیر میدان راه‌آهن به میدان تجریش، پیمایش 10 هزار کیلومتری را به پایان رسانده و در مرحله پایانی این آزمایش است.

رزازی تاکید کرد: ارزیابی های انجام شده در این مدت حکایت از رضایت مسافران و رانندگان از این محصول داشته و ویژگی هایی مانند میدان دید مناسب راننده، شتاب خوب، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و طراحی استاندارد کابین و راحتی صندلی‌ها از جمله موارد مثبت در این نظرسنجی‌ها بوده است.

وی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی لازم در خصوص تولید حداقل 2 هزار دستگاه از این محصول در سال اول اجرای طرح انجام شده گفت: افزایش داخلی‌سازی این محصول در بخش موتور و گیربکس با همکاری دو شرکت ایدم و چرخشگر صورت گرفته است.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل خاطرنشان کرد: از دیدگاه ها و نظرات رانندگان و مسافران برای بهینه سازی محصول به صورت کامل بهره برداری خواهیم کرد تا بهترین محصول با عمق داخلی سازی بالا را در اختیار هموطنان قرار دهیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اعتماد شهرداری‌ها و سازمان اتوبوسرانی تهران شاهد افزایش اشتغال و توسعه توانمندی های صنعت کشور در سال اقتصاد مقاومتی باشیم. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید