اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178195441

براساس نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

پژو 206 صندوقدار ایران خودرو سه ستاره شد

کد: 13950817178195441

https://goo.gl/wXw4Ya

، تهران , (اخبار رسمی): براساس نتایج ارزشیابی منتتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتهی به مهرماه 95، محصول 206 صندوق دار ایران خودرو، با ارتقای کیفی موفق به دریافت سه ستاره کیفی شد.

پژو 206 صندوقدار ایران خودرو سه ستاره شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو ، با اجرای پروژه های ارتقای کیفیت برای محصول 206 صندوق دار، این خودرو توانست در ارزیابی های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره از پنج ستاره کیفیت را در گروه قیمت خود کسب کند.

برمبنای این گزارش، در کلاس قیمتی 25 تا 50 میلیون، تندر 90 ایران خودرو و رانا نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده اند.

این گزارش می افزاید، محصول گراندویتارا که در ایران خودرو خراسان تولید می شود نیز مانند دوره های گذشته ارزیابی توانسته سه ستاره کیفیت را از آن خود کند.

درجدول کیفی خودروهای کار، محصول وانت تندر ایران خودرو صدرنشین بوده و توانسته سه ستاره کیفی را کسب کند.

گفتنی است، با اعمال فاکتورهای سختگیرانه از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برای ارزشیابی خودروهای ساخت داخل، اجرای پروژه های بهبود کیفیت در ایران خودرو برای دستیابی به نقطه مطلوب نیز تقویت شده است. نتایج بهبود کیفیت در محصول 206 صندوقدار در ارزیابی مهرماه موید این موضوع است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید