اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950817178435626

رونمایی از مادربورد صنعتی جدید ایسوس N3700T

کد: 13950817178435626

https://goo.gl/X9rS3K

، تهران , (اخبار رسمی): ایسوس مادربورد جدید خود را با نام N3700T رونمایی کرد.

رونمایی از مادربورد صنعتی جدید ایسوس N3700T

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایسوس در ایران ،مادربوردها به عنوان زیرساخت و اصلی ترین قطعه در کامپیوتر، همواره برحسب نیاز و کاربرد کاربرانبا مشخصات و ویژگی های خاصی تولید و عرضه می شوند. شرکت ایسوس به عنوان بزرگترین کمپانی تولید کننده مادربورد در جهان، خط تولیدی اختصاصی برای مادربوردهای صنعتی دارد که یکی از زیرشاخه محصولات این خط تولید، خانواده مادربوردهای پردازنده آنبورد یا SoC است.
مادربورد N3700T با فرم فاکتور استاندارد Thin Mini-ITXو با ابعد 17*17 سانتیمتر تولید می شود. این مدل با استفاده از پردازنده پنتیوم چهارهسته ای Braswell-Q N3050 به صورت آنبورد قدرت پردازشی کافی را برای اجرای فرامین و نرم افزارهای روزمره مهیا کرده است. 
کم مصرف و باریک
به دلیل استفاده از پردازنده آنبورد و قطعات کم مصرف، N3700T نیاز به منبع تغذیه ندارد و یک آداپتور 19/12 ولتDC، توان لازم برای کار مداوم این بورد را مهیا می کند.N3700T به دلیل استفاده از رم های SO-DIMM و جایگری افقی روی مادربورد، از لحاظ ارتفاع N3700T نسبت به مادربوردهای با فرم فاکتور ITX، 44 درصد باریکتر است و جای کمتری اشغال می کند. این ضخامت کلی قطعات منجر به این می شود تا N3700T به مادربوردی ایده آل برای محصولاتی مانندAll-In-One و ThinClient باشد.
سازگاری و توسعه پذیری
مادربورد N3700T کلکسیونی کامل از هدرها و کانکتورهای مختلف است. یک پورت mini PCIe با پشتیبانی از mSATA و یک پورت mini PCIe مجزا برای نصب سایر قطعات سازگار با این رابط، خروجی های متنوع تصویر HDMI، D-Sub و LVDSبرای استفاده در کامپیوتر های یکپارچه، 4 پورت USB 3.0، پورت استاندارد شبکه RJ45، هدر COM و هدر TPMدر این مادربورد بسیار کوچک وجود دارد. 
این مادربورد نیز مانند مادربوردهای سری دسکنتاپ ایسوس از فناوری های محافظتی ایسوس مانند LanGuard وPolySwitch در حافظه های رم استفاده می کنند. علاوه بر اینها تمامی ورودی خروجی ها در برابر الکتریسیته ساکن و شوک الکتریکی محافظت می شوند. تمامی خازن های به کارگرفته شده در مادربورد از نوع جامد بوده و طول عمر 2.5 برابری نسبت به خازن های رایج دارا هستند. همچنین این خازن ها می توانند به مدت 5000 ساعت در دمای 105 درجه و به مدت 50000 ساعت در دمای 65 درجه بدون مشکل کار کنند.
ایسوس به منظور اطمینان از سازگاری این مادربورد با دیگر قطعات، آن را با بیش از 1000 دستگاه تست کرده است. همچنین به مدت 7000 ساعت تست پایداری در شرایط آب و هوایی مختلف دواماین مادربوردها در برابر سخت ترین شرایط و مکان های غیر عادی بیمه می کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایسوس

ASUS از چهار حرف آخر کلمه Pegasus اسب بالداری در اسطوره‌های یونان، گرفته شده و بیانگر الهام از هنر و یادگیری است. ASUSتجسم قدرت، روح خلاق و پاک این موجود افسانه‌ای شاهانه و چالاک است که با هر محصول خود به بلندای کیفیت و خلاقیت صعود می‌کند. به عنوان یک بازیگر اصلی در صنعت فناوری اطلاعات، هدف سازمانی ایسوس فراهم‌سازی راه‌حل‌های خلاقانه فناوری اطلاعات است که به مردم و اصناف برای دستیابی به تمام ظرفیت‌هایشان قدرت می‌دهد. رسالت ایسوس قبل از توسعه محصولات قرار دارد و پیش از حرکت به جلو، در ابتدا اصول بنیادی هستند که منجر به پشتوانه قابل اطمینانی از اجزای مختلف رایانه مانند مادربوردها، کارت‌های گرافیکی و ابزارهای ذخیره‌سازی می‌شوند. ایسوس اکنون 16 خط تولید دارد که شامل محصولات تحول‌گرای رده Eee و Transformer، سیستم‌های رومیزی، سرورها، نوت‌بوک، گوشی‌های موبایل، ابزارهای شبکه، تجهیزات ارتباطی، مانیتورهای LSD، تلویزیون، وسایل وایرلس و بخش CPT (کیس، پاور و خنک‌کننده‌ها) است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]