با شناخت نفرات برتر

پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری به پایان رسید

کد: 13950822180416179

https://goo.gl/nieC7G

، تهران , (اخبار رسمی): پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان در شهر اصفهان به پایان رسید.

پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری به پایان رسید

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی باکمان، پنجمین دوره مسابقات رنکینگ کشوری در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش بانوان و آقایان در شهر اصفهان با حضور 141 کماندار از استانهای البرز، اصفهان، آذربا یجان شرقی، تهران، بوشهر، فارس، سیستان وبلوچستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، هرمزگان، همدان، قم، مرکزی، یزد و کیش برگزار شد، که در پایان و در بخش مردان رشته ریکرو رضا آزادگان از چهارمحال و بختیاری اول شد، مهدی عزیزی از قم دوم و بابک علی زاده از تهران سوم شدند.
در بخش بانوان همین رشته  سمانه رمضانپور و مریم نادعلی هر دو از استان یزد اول و دوم شدند و اسما نعمتی از فارس سوم شد.
در بخش مردان رشته کامپوند مهرداد فلاحی از اصفهان  مقام اول را بدست آورد، حمزه نکوئی از کرمان دوم شد و محمد معدندار از قزوین رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش بانوان همین رشته نیز پریسا براتچی از زنجان، عطیه گل افشان از اصفهان و سمیه عباسپور از کرمان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران

ورزش تیراندازی (به انگلیسی: Shooting sport) یک ورزش رقابتی براساس دقت و سرعت است که به وسیله سلاح (تفنگ، تپانچه و ساچمه‌زن) انجام می‌شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش