اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180626544

با حکم محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

مدیران روابط عمومی و دبیرخانه جشنواره منصوب شدند

کد: 13950822180626544

https://goo.gl/oA2FBB

، تهران , (اخبار رسمی): دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر مدیران روابط عمومی و دبیرخانه جشنواره فیلم فجر را اعلام کرد.

مدیران روابط عمومی و دبیرخانه جشنواره منصوب شدند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، محمد حیدری طی احکامی مسعود نجفی را به عنوان مدیر روابط عمومی و سحر آذین را به عنوان مدیر دبیرخانه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر منصوب کرد.

مسعود نجفی خبرنگار و روزنامه نگار با سابقه سینما، متولد 1358 در تهران، دانش آموخته طراحی صنعتی و مدیریت برنامه‌ریزی فرهنگی بوده و از ابتدای دهه 80 همکاری‌اش را با ایسنا به عنوان خبرنگار سینمایی آغاز کرده است.

وی علاوه بر حضور در شورای مدیران جشنواره‌ فیلم فجر در دوره‌های 30 و 31، تا دوره 33 جشنواره فیلم فجر طی 5 دوره پیاپی سردبیری کاتالوگ این جشنواره را عهده دار بوده و تحقیقات گسترده او درباره این رویداد مهم سینمایی در قالب کتابی با عنوان «مرور 30 دوره جشنواره فیلم فجر» منتشر شده است که به عنوان کتابی مرجع درخصوص جشنواره مورد استفاده قرار می گیرد.

نجفی ضمن همکاری با نشریات و برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی، سردبیری ماهنامه «صداپیشه» را بر عهده داشته است و از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به ساخت مستندهایی چون «قیصر 40 سال بعد»، «مرد آواها»، «حاج کاظم» و سردبیری بیش از 40 کاتالوگ جشنواره سینمایی اشاره کرد.

وی که در شانزدهمین و هجدهمین جشن سینمای ایران به عنوان داور بخش سینمایی حضور داشته، عضو انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی بوده و دبیری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی، مدیریت پردیس سینمایی تماشا و ریاست شورای مرکزی کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران را عهده‌دار است.

سحر آذین متولد 1356 در تهران و فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی است. از جمله فعالیت های وی می توان همکاری با هفدهمین جشنواره فیلم فجر را نام برد. آذین همچنین از سال 1378 با عنوان مدیر تالارها با موزه سینما همکاری داشته است.

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری 12 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر

جشنواره بین‌المللی فیلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال 1361 تاکنون معمولا در میانه بهمن ماه هر سال در تهران برگزار می‌شود. تاکنون 34 دوره از این جشنواره برگزار شده است که آخرین آن در سال 1394 بوده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]