اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950822180856066

«احتمال باران اسیدی» در مهمترین فستیوال اندونزی

کد: 13950822180856066

https://goo.gl/IQb6Cz

، تهران , (اخبار رسمی): «احتمال باران اسیدی» در بیست و سومین حضور بین المللی اش به مهمترین فستیوال فیلم اندونزی می‌رود.

«احتمال باران اسیدی» در مهمترین فستیوال اندونزی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم «احتمال باران اسیدی» نخستین فیلم سینمایی بهتاش صناعی‌ها در ادامه حضورهای بین المللی اش در یازدهمین فستیوال فیلم جوگجا-نتپک به روی پرده میرود.این فستیوال که مهمترین جشنواره فیلم در کشور اندونزی است با همکاری شبکه نتپک(شبکه ارتقاء سینمای آسیا) و در تاریخ 28 نوامبر تا 3 دسامبر برگزار می‌شود. 
فیلم «احتمال باران اسیدی» در جشنواره های داخلی و خارجی موفق به کسب جوایز متعددی شده که از جمله آن میتوان به جایزه بهترین فیلمنامه جشنواره فجر، جایزه استعداد درخشان(بهترین فیلم اول) از جشن انجمن منتقدان، جایزه نتپک(ارتقای سینمای آسیا) در استرالیا، جایزه بهترین فیلم تماشاگران فستیوال پراگ، جایزه ویژه هیئت داوران فستیوال کلمبو و ...اشاره کرد.این فیلم همچنین در فستیوال‌های متعددی چون گوتنبرگ، بمبئی، زوریخ، استکهلم، پونا، پرت و فیلم های ایرانی پاریس، کلن، سیدنی،بوستون، واشنگتن ، دانشگاه یو سی ال ای، دانشگاه میشیگان و ... حضور داشته است.پخش بین المللی فیلم «احتمال باران اسیدی» به عهده محمد اطبایی (مستقل های ایرانی) است. 
شمس لنگرودی، مریم مقدم، پوریا رحیمی سام و ارسلان عبدالهی بازیگران اصلی این فیلم و روح اله برادری و سمیرا برادری تهیه کنندگان آن هستند.اکران فیلم «احتمال باران اسیدی» در گروه سینمایی هنر و تجربه همچنان پس از یک سال ادامه دارد. 
جدیدترین فیلم بهتاش صناعی ها با نام «دیپلماسی شکست ناپذیر آقای نادری» که به طور مشترک با مریم مقدم کارگردانی کرده، در جشنواره سینما حقیقت و برای نخستین بار به روی پرده خواهد رفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر