اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950823182165767

توسط بیمه سینا برگزار شد

هفتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب

کد: 13950823182165767

https://goo.gl/SXJG8J

، تهران , (اخبار رسمی): هفتمین گردهمایی مدیران ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه سینا در روزهای 12 و 13 آبان ماه در شهر شیراز برگزار شد.

بیمه سینا

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، این همایش دو روزه با هدف تبادل نظر مدیران در خصوص بهبود عملکرد شرکت، ارتقای کیفیت خدمات، استراتژی ها و تعیین راهکارهایی موثر برای سرآمدی سازمان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، تمامی مدیران ستادی و شعب سراسر کشورو همچنین نماینده شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا برگزار شد.

امین شیرکانی مدیرعامل شرکت ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به تعامل  هر چه بیشتر بین ستاد و شعب تاکید کرد و هدف برگزاری همایش را ایجاد انسجام بین این دو هرم جهت ارائه راهکارهایی برای رشد هر چه بیشتر مجموعه دانست.

در این گردهمایی سعید خرقانی نایب رئیس هیات مدیره شرکت سخنرانی خود را با محوریت مدیریت دانش ایراد کرد.

وی اظهار داشت: دانش در دنیای پیشرفته امروز سازمان‌ها به سرعت در حال تبدیل شدن به مزیت رقابتی اصلی شده و می‌تواند برای سازمان هایی که به خوبی آن را می‌شناسند و مدیریت می‌کنند، فراهم آورنده فرصت باشد و یا به عبارتی، سازمانی می تواند هویت داشته باشد و راه موفقیت را طی کند که بتواند دانش خود را مدیریت و آن را به ثروت تبدیل کند.

خرقانی افزود: فصل تمایز بین گذشته و آینده هر کشور و سازمان، مدیریت دانش است.

همچنین در این گردهمایی عنوان شد که شرکت های موفق همواره در پی یافتن راه حل هایی جهت بهبود وضعیت و حرکت به سمت تعالی بوده اند.در این راستا شرکت بیمه سینا الگوی تعالی سازمانی را به عنوان نقطه آغازین برای ورود به جاده رشد و سرآمدی برگزیده و در این خصوص اقداماتی را انجام داده است تا در محیط رقابتی امروز، در ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان خود بیش از پیش سربلند باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بیمه سینا

شرکت بیمه سینا (سهامی عام) بر اساس قانون تاسیس موسسات بیمه غیر دولتی و طی مجوز شماره 23167 بیمه مرکزی ایران با سرمایه اولیه 140 میلیارد ریال که تماما پرداخت گردیده بود در 10 آبان 1382 تاسیس شد و فعالیت بیمه گری خود را رسما از 28 آبان ماه 1382 آغاز نمود .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه