اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824183005588

تولد نوزاد در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

کد: 13950824183005588

https://goo.gl/4tqolp

، تهران , (اخبار رسمی): صبح روز یکشنبه 23 آبان 95 نوزادی در درمانگاه صحرایی اورژانس شرکت شهر سالم شهرداری تهران واقع در مسیر نجف به کربلا ( عمود 707 – موکب علی ابن موسی الرضا (ع) به دنیا آمد.

تولد نوزاد در مسیر پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم شهرداری تهران، نیروهای اورژانس درمانگاه صحرایی شرکت شهر سالم بعد از مطلع شدن از وضعیت مادر نوزاد که در یکی از موکب های مسیر مستقر بود، سریعا در محل حضور یافته و بعد از تولد نوزاد، او و مادرش را جهت کنترل و اثبات وضعیت به درمانگاه موکب 707 منتقل کردند. مادر زائر حسینی بعد از بهبود وضعیت خود، نام فرزند خود را رقیه برگزید.

دکتر حسن علی غفاری رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین حسینی شهرداری تهران در این خصوص گفت : با توجه به تجربیات سال های گذشته و اطلاع از نیت مادران بارداری که قصد پیاده روی در این مراسم را دارند، از پیش کلیه امکانات و نیروهای تخصصی لازم در مراکز درمانی صحرایی شهر سالم در محور های مرزی، موکب علی ابن موسی الرضا (ع) در عمود 707 و در شهر کربلا مهیا شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت شهرسالم شهرداری تهران

شرکت شهر سالم شهرداری تهران به منظور فراهم آوردن کلیه زمینه های لازم و تهیه امکانات جهت ارائه خدمات بهداشتی-درمانی به پرسنل شهرداری تهران و شهروندان تهرانی تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه