اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950824183356066

«سه روایت از زندگى» به زودى در کنش معاصر

کد: 13950824183356066

https://goo.gl/J9Oqos

، تهران , (اخبار رسمی): نمایش سه روایت از زندگى، این نمایش از روز دوشنبه یکم آذر ماه، ساعت 19 الى 20:30 در سالن کنش معاصر اجراى خود را آغاز مى کند.

«سه روایت از زندگى» به زودى در کنش معاصر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی، سه روایت از زندگى در روز دوشنبه یکم آذرماه براى عکاسان و خبرنگاران و از روز سه شنبه دوم آذر براى مخاطبان به روى صحنه مى رود.
سه روایت از زندگى به نویسندگی یاسمینا رضا ، دراماتورژى علیرضا میرزایى نژاد و کارگردانى ساعده لرستانى و با بازی ساغر عزیزى، بهزاد جاودان فرد، نازنین کریمى و میثاق زارع تا دهم دى ماه به روی صحنه می رود.
پوستر نمایش سه روایت از زندگى به طراحى رضا موسوى طى این خبر رونمایى شد.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از:
طراح صحنه و نور: سعید یزدانى / طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد / طراح گریم: احمد نگهبان / مدیر تبلیغات: مریم شریعتى / منشى صحنه: مریم کى احمد / مدیر صحنه: هاتف کلاته / اجراى دکور: دکونج(گروه طراحان کنج) / دستیار کارگردان: پوریا کاوه / موسیقى: آرمین ناظم / طراح پوستر و بروشور: رضا موسوى / عکاس: کیارش مسیبى / ساخت تصاویر ویدئویى :آیدا آبپرور و آرش آبپرور( استودیو لانژ) / روابط عمومى و تبلیغات: گروه هنرى پژواک
علاقه مندان به خرید بلیت می توانند به سایت تیکیت مراجعه کرده و یا با شماره رزرو 09355629822تماس حاصل نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر