اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950826184986066

استقبال از انیمیشن «ناسور» در شهرستان‌ها

کد: 13950826184986066

https://goo.gl/n5ebNP

، تهران , (اخبار رسمی): انیمیشن عاشورایی «ناسور» پس از گذشت سه هفته از اکران با اقبال خوبی از سوی مخاطبان شهرستانی مواجه شده است.

استقبال از انیمیشن «ناسور» در شهرستان‌ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، انیمیشن سینمایی «ناسور» که پس از گذشت سه هفته از اکران تنها در چهار سالن پردیس سینمایی کوروش، سینما ماندانا، سینما میلاد و سینما ناهید تهران سانس عصر دارد، در شهرستان‌ها به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و این استقبال به گونه‌ای است که «ناسور» در برخی از سینماهای شهرستان‌ها روزانه بیش از یک میلیون تومان فروش دارد.

در مشهد سه پردیس سینمایی پیروزی، سیمرغ و هویزه این انیمیشن را نمایش می‌دهند و پردیس سینمایی هویزه با دو سانس در روز مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

سینما فلسطین بروجرد با داشتن تنها یک سالن سینما پس از اکران انیمیشن عاشورایی «ناسور» با فروش بیش از یک میلیون در روز روبه‌رو شده و این در حالی است که سالن سینما فلسطین بروجرد استاندارد نیست و به طور معمول فروش روزانه بالایی ندارد، اما با این حال انیمیشن «ناسور» به خوبی در این شهر مورد توجه قرار گرفته است.

«ناسور» این روزها در سینما بهمن و ساحل اهواز، سینما سیمرغ، پیروزی و پردیس هویزه مشهد، سینما پارس جنوبی در عسلویه، سینما فلسطین در بروجرد، سینما نخل در خرمشهر، سینما فرهنگ در پاکدشت، سینما جام‌جم در رودهن، سینما پرستو در دماوند، سینما فرهنگ در خمینی‌شهر، سینما گلشن در بروجرد، سینما دریا در آستارا، سینما 22 بهمن در رشت و سینما بعثت در صفادشت روی پرده است.

این انیمیشن همچنین در تهران در سینماهای آزادی، المپیک، پردیس ملت، کوروش، ماندانا، کیان، ناهید، شکوفه، ایران، جوان، چاپلین، میلاد، تیراژه 2، تماشا، راگا و رازی اکران ویژه مدارس دارد و در پردیس سینمایی کوروش و سینما ناهید، سینما میلاد و سینما ماندانا در سانس عصر نیز به نمایش در می‌آید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر