اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903188936482

عمدکس چگونه تجربهٔ خرید عمده را دگرگون می‌کند

دسترسی لحظه ای به قیمت عمده فروشی

کد: 13950903188936482

https://goo.gl/2h7xlo

، تهران , (اخبار رسمی): در حال حاضر یکی از وقت گیرترین کارهای یک مغازه دار، خرید عمده است. بسیاری از خریداران باید صدها کیلومتر راه بپیمایند و پیدا کردن بهترین قیمت و مقایسه محصولات برای انها کاری وقت گیر و سخت است،عمدکس اولین عمده فروشی اینترنتی ایران تلاشی برای حل این مشکلات و شفاف سازی قیمت ها است.

عمدکس چگونه تجربهٔ خرید عمده را دگرگون می‌کند؟

صاحبان فروشگاه ها چه عضو عمدکس باشند و چه خریدارمهمان،هرگز کالایی گران‌تر از قیمت مصوّب کارخانه برای عمده‌فروشی به انها عرضه نمیشود. همچنین عمدکس به مناسبت های گوناگون محصولات را با تخفیف عرضه می‌کند.

به گزارش اخباررسمی به نقل از عمدکس، در حال حاضر یکی از وقت گیرترین کارهای یک مغازه دار، خرید عمده است. به جای خریدهای عمده بزرگ به خصوص در شهر تهران، بیشتر مغازه‌داران مایلند هر دو سه روز یکبار به بازار مراجعه کنند و یا تماس بگیرند و یک خرید جزئی انجام دهند تا خودشان را با تغییرات بازار وفق دهند. ولی این کار چندان آسان نیست!

در روش سنتی، خریدار عمده به محل نمایندگی فروش کارخانه مراجعه می‌کند در حالی که از قبل تصمیم دارد بعضی اقلام خاص را بخرد، ولی در عین حال مایل است ببیند چه تولیدات جدیدی به بازار آمده و بررسی کند که از بین اقلامی که می‌خواهد کدامشان موجودند، اجناس جدید را می‌بیند، قیمت‌ها را می‌پرسد و احتمالاً پس از مقداری چانه زدن، خرید می‌کند و بعد از این کارها باید راه به صرفه‌ و مطمئنی برای انتقال آن‌ها به مغازه‌اش پیدا کند. خیلی وقت ها نمایندگی‌های برندهای مختلف یکجا نیستند و خریدار اگر بخواهد بهترین انتخاب را بکند باید به چندین عمده فروشی سر بزند.

اما این همه ماجرا نیست، در نظر داشته باشید که ایران کشور بزرگی‌ است و کارخانه‌ها نماینگی‌های فروش محدودی دارند. بسیاری از خریداران اگر بخواهند مستقیماً از نماینده فروش کارخانه خرید کنند، باید صدها کیلومتر راه بپیمایند، چند روزی در شهر مقصد در یک هتل یا مسافرخانه اقامت کنند و بعد از فرآیند خرید همان مسافت را با بارشان برگردند. در نتیجه برای کاهش هزینه، چنین خریدارانی اغلب خرید چند ماهشان را یکجا انجام می‌دهند.

برای یک خریدار عمده یکی از چیز هایی که به کمک می‌آید اعتبار داشتن نزد عمده‌ فروش است. اگر مشتری قدیمی باشید، گاهی می‌توانید تلفنی سفارش دهید و یا مقداری از پول خرید را با چک پرداخت کنید.اما اعتبار در بلند مدت به دست می‌آید و آنقدر مهم است که فروشندگان زیادی مایلند برای ساختنش بارها و بارها حضوری با نمایندگی فروش دیدار کنند.

در سایت عمده فروشی عمدکس مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها به قیمت‌های روز بازار همیشه دسترسی دارند، وقتی محصول جدیدی به بازار می‌آید باخبر می‌شوند و می‌توانند از هر جای ایران با هر تناوبی که دوست دارند خرید کنند.

مغازه داران و صاحبان فروشگاه ها چه عضو سایت عمدکس باشند و چه خریدارمهمان، هرگز کالایی گران‌تر از قیمت مصوب کارخانه برای عمده‌فروشی به انها عرضه نمی‌شود. علاوه بر این عمدکس به مناسبت های گوناگون بعضی محصولات را با تخفیف عرضه می‌کند. مشتریان دارای اعتبار و کسانی که خریدشان از حد معینی بیشتر باشد هم می‌توانند ارزان‌تر از بقیه افراد از عمدکس خرید کنند.

 عمدکس خود را ملزم می‌داند اصالت و سلامت کالا را، بدون هیچ هزینه اضافی، تضمین کند. همهٔ سفارش ها با فاکتور به خریدار تحویل داده می‌شوند. و در صورت ارسال اشتباه یا خرابی، ضمن عذر‌خواهی، سفارش پس گرفته‌ می‌شود.

اولین امتیازات اعتبار وقتی به افراد تعلق می‌گیرد که در عمدکس ثبت نام می‌کنند. اگر فروشنده‌ای سابقه‌دار هستید یا اگر به تازگی به این شغل وارد شده‌اید، میتوانید که به خانواده عمدکس بپیوندید.

به طور کلی هرقدر هم که توضیحات تولیدکننده درباره محصولش دقیق باشد، هیچ وقت جای تجربه کسی که آن را از نزدیک لمس کرده نمی‌گیرد. کشور ما پر است از فروشندگانی با تجربه که به بهتر از هرکسی می‌دانند هر محصول چه ویژگی‌های خوب و بدی دارد، چقدر خوب می‌فروشد و نیازهای چه کسانی را برطرف می‌کند. عمدکس صاحبان فروشگاه ها را دعوت می‌کند تا در قسمت نظرات، نظرشان را با دیگران شریک شوند، از همدیگر سوال بپرسند و به هم پاسخ دهند. درباره کیفیت کالاها و کیفیت خدمات عمدکس به هم مشاوره دهند،به امید اینکه عمدکس فضایی به وجود بیاورد که تقلّب در آن جایی نداشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

عمدکس

عمدکس عمده فروشی اینترنتی ای که برای خریداران عمده این امکان را فراهم می‌کند که اجناس بازار و قیمت‌های روز آن‌ها را از هر جا که به اینترنت دسترسی دارند ببینند، تلفنی یا آنلاین سفارش دهند و سفارششان را، هرجای ایران که هستند، در محل تحویل بگیرند. پرداخت هم آنلاین و هم در محل امکان‌پذیر است ( به این صورت که 20٪ کل مبلغ به صورت آنلاین پرداخته‌ شود). عمدکس اصالت و سلامت جنس را تضمین می‌کند. مشتریان عمدکس با هربار خرید، اعتبار کسب می‌کنند و بر حسب اعتبارشان از خدمات و تخفیف‌های ویژه بهره‌مند می‌شوند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]