اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950903189126066

آغاز تبلیغات شهری انیمیشن «ناسور» در تهران

کد: 13950903189126066

https://goo.gl/6ThLhq

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات شهری انیمیشن سینمایی «ناسور» سرانجام پس از گذشت چهار هفته از شروع اکران در چند نقطه تهران نصب شد.

آغاز تبلیغات شهری انیمیشن «ناسور» در تهران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مدیر رسانه‌ای فیلم، بیلبوردهای انیمیشن عاشورایی «ناسور» که چهار هفته است در سینماهای کشور اکران شده و هیچ گونه تبلیغی در سطح شهر نداشت، به تازگی در 10 نقطه تهران نصب شده است.

انیمیشن «ناسور» در شهر تهران در سینماهای متعددی سانس ویژه اکران مدارس و تنها در چند سالن سینمایی سانس عصر دارد.

این در حالی است که اکران «ناسور» در شهرستان‌ها به خوبی مورد استقبال قرار گرفته و در برخی از سینماهای شهرهای مختلف کشور روزانه بیش از یک میلیون تومان فروش دارد.

انیمیشن سینمایی «ناسور» به کارگردانی کیانوش دالوند و تهیه‌کنندگی داریوش دالوند و محمدحسین قاسمی، راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر