اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950904189376066

اعتراض عوامل«ناسور»به پخش غیرقانونی تیزر ازماهواره

کد: 13950904189376066

https://goo.gl/e2G3Yx

، تهران , (اخبار رسمی): دست‌اندرکاران تولید انیمیشن عاشورایی «ناسور» با اعلام بیانیه‌ای نسبت به پخش غیر قانونی تیزرهای این انیمیشن از شبکه‌های ماهواره‌ای معاند نظام اعتراض کردند.

اعتراض عوامل«ناسور»به پخش غیرقانونی تیزر ازماهواره

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، متن بیانیه به این شرح است:

در حالی‌که سینمای ارزشمند ایران این روزها مخاطبان خود را در گیشه پیدا کرده است و استقبال مردم هنردوست از فیلم‌های ارزشمند روی پرده نشان از ارتباط سالم مخاطب با سینما است، بار دیگر شبکه‌ ماهواره‌ای جم با هدف مخدوش کردن آرامش سینمای ایران اقدام به پخش غیرمجاز و غیرقانونی تیزرهای تبلیغاتی تعدادی از فیلم‌های روی پرده کرده است.

این شبکه در راستای شیطنت‌های خود به تازگی با استفاده از تبلیغات انیمیشن عاشورایی «ناسور» که در رسانه‌های رسمی کشور منتشرشده، تیزرهای این اثر دینی را هم به طور غیرقانونی پخش می‌کند.

دست‌اندرکاران تولید انیمیشن عاشورایی «ناسور» ضمن محفوظ دانستن حق شکایت قانونی از این حرکت جم، تاکید دارند که این فیلم هیچ نیازی به تبلیغات شبکه‌های معاند نظام ندارد و مردم فهیم ایران با استفاده از تبلیغات پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی ایران، رسانه‌های رسمی کشور و تبلیغات شهری از جزئیات اکران این انیمیشن عاشورایی مطلع شده و می‌شوند.

جا دارد بار دیگر مراتب قدردانی خود را از همکاری رسانه‌های رسمی کشور به ویژه رسانه ملی در معرفی این تولید ملی که با موضوع مبارزه حضرت اباعبدلله حسین (ع) در کربلا ساخته شده است، اعلام داریم.»

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر