کد: 13950907190755926

در ایام سوگواری پایان ماه صفر

تعطیلی و تغییر ساعت بازدید از برج میلاد تهران

کد: 13950907190755926

https://goo.gl/jRauPo

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل برج میلاد تهران از تعطیلی این برج همزمان رحلت حضرت محمد (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) در روزهای دوشنبه و چهارشنبه 8 و 10 آذر ماه خبر داد.

تعطیلی و تغییر ساعت بازدید از برج میلاد تهران

به گزارش  اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، علی درویش پور با بیان این مطلب افزود: با توجه به ایام عزاداری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه که همزمان با 28 و 30 صفر است، بازدید از یادمان ملی ایرانیان امکانپذیر نیست. همچنین ساعات بازدید از برج میلاد تهران در روزهای یکشنبه و سه شنبه نیز تغییر کرده است.

وی افزود: ساعات پایان بازدید از مجموعه فرهنگی برج میلاد تهران در روز هفتم و نهم آذرماه (یکشنبه و سه شنبه) تا ساعت 17 خواهد بود و پس از این ساعت امکان بازدید وجود ندارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس:

شهر و جامعه