از سوی رگولاتوری اعلام شد

آخرین مهلت دریافت مجوز ارائه خدمات ارتباطی ثابت

کد: 13950913193955606

https://goo.gl/yeikae

، تهران , (اخبار رسمی): سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، آخرین مهلت متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco ) را ابتدای دی ماه اعلام کرد.

آخرین مهلت دریافت مجوز ارائه خدمات ارتباطی ثابت

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علی اصغر عمیدیان دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: متقاضیان دریافت پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (Servco) تا ابتدای دی ماه 95 می‌توانند برای استفاده از تخفیف حق الامتیاز پروانه، اقدام کنند.

وی ادامه داد: براساس مصوبه 211 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، دارندگان پروانه VoIP، ISP، ISDP، PAP و PSTN که متقاضی دریافت پروانه Servco باشند، می‌توانند به ازای میزان پورت دایری، شماره دایری، پهنای باند و ترافیک امتیاز دریافت کرده و به ازای هریک امتیاز از یک درصد کاهش حق امتیاز استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات افزود: در زمان ابلاغ مصوبه 211 در اسفند سال 93، متقاضیان تا 9 ماه فرصت داشتند مدارک خود را برای دریافت این تخفیف به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارائه کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تصمیم جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 246 اظهار کرد: در این مصوبه به متقاضیان دریافت پروانه Servco فرصت دیگری برای استفاده از تخفیف حق امتیاز اختصاص داده شده و متقاضیان باید تا ابتدای دی ماه 95، مدارک رسمی خود را برای استفاده از این تخفیف به رگولاتوری ارائه کنند.

وی تصریح کرد: درخواستهایی که پس از تاریخ تعیین شده در مصوبه به رگولاتوری ارائه شود مشمول کاهش حق امتیاز نخواهد 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال 1382 و با استناد به ماده هفت قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تجمیع معاونت امور مخابراتی و اداره کل ارتباطات رادیویی وزارت متبوع تاسیس شد. هدف از ایجاد این سازمان ایفای وظایف و اختیارات حاکمیتی، نظارتی و اجرایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در بخش تنظیم مقررات ارتباطی و ارتباطات رادیویی، اجرای مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و تحقق اهداف مورد نظر در بخش ارتباطات رادیویی می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]