اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950914194075807

حمایت دبیرکل ایسا از صندوق بازنشستگی کشوری

کد: 13950914194075807

https://goo.gl/EFm02I

، تهران , (اخبار رسمی): طرح موضوع بازنشستگی در دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، یک ابتکار قابل توجه از سوی صندوق بازنشستگی کشوری است که اینجانب به نوبه خود به صندوق بازنشستگی برای انجام این اقدام شایسته، تبریک عرض می کنم.

حمایت دبیرکل ایسا از صندوق بازنشستگی کشوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری،هانس هورست کنکلوسکی،دبیرکل اتحادیه بین المللی تامین اجتماعی (ISSA) در پیامی که 30 نوامبر 2016 میلادی منتشر شد، با اعلام این خبر و  باتقدیر و حمایت از اقدامات نوآورانه صندوق بازنشستگی کشوری، تاکید کرد: پیشرفت های پزشکی، شیوه زندگی سالم، بهبود شرایط کاری و افزایش آگاهی های بهداشتی به طور چشمگیری امید به زندگی را افزایش می دهد. علاوه برآن، مردم بدون داشتن سلامتی، از زندگی سالمی برخوردار نخواهند بود. سالمندان نقش مهمی را در جامعه ایفا می کنند و در دستیابی به پیشرفت های اقتصادی و اجتماعی نقش بارزی دارند. در این زمینه، باید تاکید کرد که بهبود شرایط زندگی بازنشستگان، نه تنها منجر به تأمین مالی بازنشستگان می شود بلکه به معنای سرمایه گذاری در توانایی ها و استعدادهای سالمندان به شمار می رود.
کنکلوسکی با بیان اینکه اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی (ISSA) به طورکامل از صندوق بازنشستگی کشوری جمهوری اسلامی ایران در زمینه کسب پیروزی و افتخار برای بازنشستگان با بهره گیری از روش های نوآورانه، حمایت می کند، تصریح کرد: فیلم های مستند با داشتن جنبه های مختلف از جمله حوزه بازنشستگی، برای به نمایش گذاشتن مشارکت های بازنشستگان ازطریق فعالیت های داوطلبانه یا کارآفرینی آنان از ظرفیت بالقوه ای برخوردار است. طرح موضوع بازنشستگی در دهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران، یک ابتکار قابل توجه از سوی صندوق بازنشستگی کشوری است که اینجانب به نوبه خود به صندوق بازنشستگی برای انجام این اقدام شایسته تبریک عرض می کنم.
وی همچنین تاکید کرد: این اقدام صندوق بازنشستگی کشوری حاکی از آن است که ما همواره نیازمند بهبود شرایط زندگی بازنشستگان، کارآفرینی سالمندان و فعالیت های داوطلبانه آن ها در سازمان های بیمه های اجتماعی در سراسر جهان هستیم و اینجانب اطمینان دارم که این ابتکار عملِ صندوق بازنشستگی کشوری جمهوری اسلامی ایران، برای سایر سازمان های عضو اتحادیه بین المللی تأمین اجتماعی، الهام بخشِ اتخاذ روش های مشابه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]