اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951106226745807

واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان از هفته آینده

کد: 13951106226745807

https://goo.gl/1CkQas

، تهران , (اخبار رسمی): سهام بیمه ملت به بازنشستگان کشوری متقاضی، از شنبه هفته آینده واگذار خواهد شد.

واگذاری سهام بیمه ملت به بازنشستگان از هفته آینده

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، محمود شهشهانی پور ،معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری این خبر را  اعلام کرد . او با بیان اینکه سازمان بورس در روزهای آتی به هریک از بازنشستگان متقاضی، کد سهامداری، اختصاص می دهد، تاکید کرد: به محض تحویل کد سهامداری به بازنشستگان کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری بلافاصله از هفته آینده سهام بیمه ملت را در اختیار این گروه از بازنشستگان قرار می دهد.
شهشهانی پور تعداد بازنشستگان متقاضی را که برای خرید سهام بیمه ملت ثبت نام کردند ۱۳۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: براساس برنامه هایی که از پیش اعلام شده بود، به هر یک از بازنشستگان کشوری متقاضی، حدود ۳۵۰۰ سهم واگذار می شود.
وی ارزش هرسهم را برای بازنشستگان متقاضی خرید سهام بیمه ملت ۲۰۲ تومان اعلام کرد و گفت: بر این اساس، هر یک از بازنشستگان برای خرید این تعداد سهم باید ۷۰۰ هزارتومان پرداخت می کردند که صندوق بازنشستگی کشوری این مبلغ را به صورت وام قرض الحسنه در اختیار آنان قرار می دهد.
وی افزود: اقساط خرید سهام بیمه ملت در ۳۶ ماه و از سال آینده از حقوق بازنشستگان متقاضی کسر می شود. بنابراین، هیچ قسطی در سال جاری از حقوق بازنشستگان بابت سهام بیمه ملت کسر نخواهد شد.
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه بیمه ملت در چند سال اخیر سودده ارزیابی شده است، گفت: علت خرید سهام این شرکت درآمدهای خوب و سودآوری آن بود. صندوق بازنشستگی کشوری برای بهبود معیشت همه بازنشستگان کشوری تلاش می کند تا سبد سهام ویژه ای را برای آنان تدارک ببیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندوق بازنشستگی کشوری

پس از تصویب قانون استخدام کشوری در تاریخ 31/3/1345 به موجب ماده 70 قانون مزبور اداره کل بازنشستگی با کلیه دارائی و موجودی صندوق بازنشستگی و اسناد و اوراق و بودجه وتعهدات خود از وزارت دارائی منتزع و تابع سازمان اموراداری واستخدامی کشور گردید و براساس اصلاحیه ماده مذکور از اول سال 1354 صندوق بازنشستگی کشوری به صورت موسسه ای مستقل وابسته به سازمان اموراداری و استخدامی کشور تشکیل گردید . با ادغام سازمانهای اموراداری و استخدامی کشور و برنامه وبودجه در تاریخ 11/12/1378و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ، صندوق بازنشستگی کشوری نیز یکی از موسسات تابعه این سازمان شد ، با تصویب قانون نظام جامع رفاه وتامین اجتماعی در تاریخ 21/2/1383 و به موجب تبصره 2 ماده 17 این قانون ، صندوق بازنشستگی کشوری از سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور منتزع و تابع وزارت رفاه وتامین اجتماعی گردید و توسط صندوق بازنشستگی کشوری اداره می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه