اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196306621

گروه هنری پرانک محصول جدید خود را عرضه کرد

رقیبی تازه نفس به بازار هنرهای دستی آمد

کد: 13950916196306621

https://goo.gl/QTT7Vl

، تهران , (اخبار رسمی): گروه هنری پرانک تولید کننده فعال در عرصه هنرهای دستی کشور، کیف چرم سارازی را با امکان چرم طبیعی دست دوز از شانزدهم آذرماه 1395 روانه بازار کرد.

گروه هنری پرانک محصول جدید خود را عرضه کرد

به گزارش روابط عمومی گروه هنری پرانک، کیف چرم سارازی از شانزدهم آذرماه 1395 از طریق وب سایت در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. این محصول چرمی با استفاده از چرم طبیعی دست دوز امکان حمایت از تولید ملی را فراهم می‌کند.

کیف چرم سارازی دارای حکاکی لچکی است که باعث زیبایی خاصی به کیف می‌شود.

فرانک رازقی مدیرعامل گروه هنری پرانک تولید این محصول را نتیجه زحمت هنرمندان دانست و گفت: دو هفته برای تولید این محصول از زمان آغاز پروژه تولید محصول آغاز و کیف چرم سارازی امسال آماده ورود به بازار شد.

وی ادامه داد: علاقه مندان می‌توانند برای هرگونه تغییری در رنگ و اندازه اعمال نظرکنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت گروه هنری پرانک به نشانی www.paranak.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه هنری پرانک

گروه هنری پرانک از سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد.گروه هنری پرانک محل برقراری ارتباط مردم باهم برای فروش ویا خرید کالاهای خاصی که در هیج جای دیگر پیدا نمی‌شود است .لب و روح پرانک برقراری ارتباط است. کارآفرینان خلاقی که در جای جای ایران از پرانک برای معرفی دست‌سازه‌های خلاقانه خود استفاده می‌کنند، خریدارانی که بدنبال کالاهای خاص و مطابق سلیقه خود هستند، تدارک ابزار و لوازم مورد نیاز ساخت هنرهای دست‌ساز که ممکن است در هر شهر و مکانی به آن‌ها دسترسی نباشد، و همکاران ما در پرانک که بدنبال حفظ و توسعه این بازار هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]