اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950916196495441

طبق ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران

پژو 206 سه ستاره شد

کد: 13950916196495441

https://goo.gl/8dkQ3M

، تهران , (اخبار رسمی): نتایج ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندراد ایران منتتهی به آبان ماه امسال، حکایت از ارتقای کیفی پژو 206 هاچ بک به سطح سه ستاره دارد. در ارزیابی مهرماه 206 صندوقدار موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شده بود

پژو 206 سه ستاره شد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ایران خودرو، در‌آخرین گزارش ارزشیابی ملی خودروهای ساخت داخل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول پرطرفدار و جوان پسند 206 موفق به کسب رتبه کیفی سه ستاره شد.

برمبنای این گزارش،‌ اجرای برنامه های بهبود کیفی در فرآیند تولید این محصول اعم از طراحی، تولید، کیفیت، تامین و فروش ایران خودرو منجر به کسب این موفقیت شده است.

این گزاش می افزاید، محصول 206 که در آبان ماه بیشترین سهم تیراژ تولید در میان خودروهای سواری ساخت داخل را داشته براساس ارزیابی های سختگیرانه شرکت بازرسی سه ستاره کیفیت را کسب کرده و تقویت نقاط بهبود این محصول در خطوط تولید ایران خودرو همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، در جدول رتبه بندی کیفیت خودروهای ساخت داخل در آبان ماه، محصولات سوزوکی گراندویتارا، رانا،‌ تندر 90 دستی و اتوماتیک و همچنین وانت تندر 90 در سطح کیفی سه ستاره قرار گرفته اند. پروژه های ارتقای کیفی برای کلیه محصولات ایران خودرو درحال اجرا است و دست یابی به اهداف تعیین شده در این حوزه با جدیت زیادی دنبال می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایران خودرو

شرکت ایران‌خودرو (سهامی عام) در مرداد ماه سال 1341 با سرمایه 100 میلیون ریال تاسیس شد. تولید اولیه شرکت، اتوبوسهای معروف به «ال‌پی» بود که شاسی آن از آلمان وارد می شد و با نصب اتاق بر روی آن در کارخانه شمالی فعلی شرکت ایران‌خودرو مونتاژ می گردید. در ادامه این شرکت به تولید محصولاتی مانند پیکان، پژو 405 ، پژو پارس ELX ، سمند ال ایکس، سمند سریر و سورن، تندر90، رانا و دنا پرداخت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]