اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950917196615416

در راستای حمایت از تولید ملی صورت گرفت

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شرکت بادران

کد: 13950917196615416

https://goo.gl/hYQy40

، تهران , (اخبار رسمی): مدیران ارشد بانک ایران از شرکت بادران، اولین تولیدکننده تجهیزات پنوماتیک و ارائه دهنده سیستم های اتوماسیون صنعتی در ایران بازدید و با مدیر عامل این شرکت به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بازدید مدیران بانک ایران زمین از شرکت بادران

به گزارش اخبار رسمی به نقل روابط عمومی بانک ایران زمین، در این دیدار ابتدا گلکار مدیر عامل شرکت بادران پنوماتیک ضمن قدردانی از حضور مدیران بانک ایران زمین در این شرکت،  این دیدار را سرآغاز تعاملات هر چه بیشتر شرکت با این بانک ارزیابی کرده و نسبت به معرفی شرکت گفت: این شرکت فعالیت خود را از سال 1364 آغاز کرده و با داشتن 30سال تجربه در تولید تجهیزات پنوماتیک و بهره مندی از نیروهای متخصص، ماشین آلات پیشرفته و دانش روز توانسته است به یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی در صنعت پنوماتیک تبدیل شود.

وی ادامه داد: این شرکت هم اکنون با توجه به گسترش تولیدات و تنوع محصولات و خدمات ، فعالیت شرکت به دو بخش عمده تجهیزات پنوماتیک (سیلندرهای پنوماتیک، شیرهای برقی، مکانیکی و پنوماتیک، واحدهای مراقبت هوا، اتصالات و شیلنگ پنوماتیک و تجهیزات مخصوص و سفارشی در صنایع فولادی، سیمان، خودرو سازی، بسته بندی، غذایی، داروسازی) و تجهیزات سیالات (انواع شیر، عمل کننده و تجهیزات اتوماسیون کنترل سیالات در صنایع نفت و گاز، پتروشیمی، نیروگاهی، فولاد، آب و فاضلاب) تقسیم شده است.

در ادامه این دیدار کورش پسندیده مدیریت شعب استان های البرز، قزوین و زنجان ضمن ابراز خرسندی از وجود شرکت بادران به عنوان اولین تولید کننده تجهیزات پنوماتیک و ارائه دهنده سیستم های اتوماسیون صنعتی کشور و مدیران متخصص، حمایت کامل بانک ایران زمین را از این شرکت اعلام داشت و آمادگی صدور انواع ضمانت های بانکی مورد نیاز این شرکت را مطرح نموداند که با استقبال ایشان روبرو و خواستار پیگیری انجام این عملیات شدند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ایران زمین

بانک ایران زمین ( سهامی عام) به موجب مجوز شماره 283592/89 مورخ 1389/12/21 صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 1389/12/24 تحت شماره 399279 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری در تهران به ثبت رسیده است. سهام بانک در تاریخ 1389/12/25در فرابورس ایران پذیرفته شده است و از تاریخ 1390/7/5 درفهرست تابلوی قیمت های بورس قرار گرفته است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | بانک، بیمه و سرمایه