کد: 13950920197805926

افتتاح اولین کمپ تیم فوتبال بارسلونا در ایران

کد: 13950920197805926

https://goo.gl/oFXgdP

، تهران , (اخبار رسمی): نخستین کمپ فوتبال بارسلونا در ایران در برج میلاد تهران افتتاح شد.

افتتاح اولین کمپ تیم فوتبال بارسلونا در ایران

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی برج میلاد، نخستین کمپ فوتبال بارسلونا در ایران روز گذشته(جمعه 19 آذرماه) با حضور مربیان تیم فوتبال بارسلونا در برج میلاد تهران افتتاح شد.

الکس استیو، ماریو جوردانو، پاو تریپیانا، فریدی کوپیا و اسکار کوکا گروهی از مربیان و مدیران اجرایی بارسلونا هستند که در کمپ یک هفته‌ای فوتبال بارسلونا در تهران، حضور دارند.

مدرسه فوتبال بارسلونا یک مدرسه فوتبال حرفه‌ای در قلب فوتبال اسپانیا (باشگاه بارسلونا) و مرکزی برای آموزش و تمرینات کودکان 8 تا 14 سال است. در این مرکز کودکان با اصول و تکنیک‌های پایه فوتبال به صورت حرفه‌ای آشنا شده و تحت تعلیم و آموزش مربیان مجرب این باشگاه جهانی قرار می‌گیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

برج میلاد تهران

شرکت برج میلاد تهران از سال 1386 با هدف بهره برداری از مجموعه برج میلاد فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت با برخورداری از تخصص مدیریتی و کارشناسی وظیفه بهره برداری از مجموعه برج میلاد را برعهده دارند. کاربری برج، تسهیل و گسترش ارتباطات بی‌سیم در سطح تهران، بهینه‌سازی و گسترش پوشش رادیو و تلویزیون، ایجاد زیر ساخت‌های تلویزیونی دیجیتال، هواشناسی، کنترل ترافیک و گردشگری است.

منتشر شده در سرویس های:

شهر و جامعه | تازه‌های ورزش