اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950920198186066

«گاو زخمی» آخر آذرماه روی پرده می‌رود

کد: 13950920198186066

https://goo.gl/moIOvH

، تهران , (اخبار رسمی): فیلم سینمایی «گاو زخمی» ساخته سعید دولتخانی سی ام آذرماه در سینماهای «هنر و تجربه» اکران می شود.

«گاو زخمی» آخر آذرماه روی پرده می‌رود

به گزارش اخبار رسمی، داستان این فیلم درباره یک کارگر ایرانی است که تعادل روانی ندارد و با یک کارگر افغانستانی درگیر می‌شود. در پی این درگیری، کارگر ایرانی با جریمه سنگینی رو به رو شده و در وضعیّت خطرناکی قرار می‌گیرد.  

آرش مهاجر، بهار نوحیان، آزیتا لاچینی، حمید رضا هدایتی، لیندا کیانی، محمّد امین صاحب زاده، نیکان راست قلم، کاظم علیزاده، امیر صدیقی، سپیدار تاری، امیر فرزان... و مهران رجبی بازیگران این فیلم هستند و  سید امیر سید زاده آن را تهیه کرده است.

عوامل فیلم «گاو زخمی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: سعید دولتخانی، مجری طرح و مدیر تولید: محمّد حسین سیّد زاده، مدیر فیلمبرداری: حسنعلی اسدی، تدوین: مسعود دولتخانی، طراح چهره پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: سعید دولتخانی، طراحی و ترکیب صدا: امیر حسین صادقی،  مدیر صدابرداری: ارسلان کیان ارثی، موسیقی: سهند مهدیزاده،عکس: علی نیک رفتار و علی بیات، طراح پوستر: محسن اسکندری، دستیار اوّل کارگردان و برنامه ریز: آلما سعادتی، منشی صحنه: مرضیه آذری، مدیر تدارکات: حامد آذرمیان. 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مرکز رویدادهای اخبار رسمی

مرکز رویدادهای اخبار رسمی یکی از دپارتمان های اخبار رسمی است که با هدف انتشار اخبار و وقایع مرتبط با همایش ها، جشنواره ها و رویدادهای مختلف در حوزه های متنوع (اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی )در دنیا و ایران ایجاد شده است. در این مرکز تلاش دائمی می شود تا مخاطبان نخستین نیوزوایر ایران(اخبار رسمی) از تحولات و رویدادهای مهم صنایع و حوزه های خدماتی مختلف با خبر باشند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سینما و تئاتر